از هیچ نامزدی حمایت نکردم/بدون بدهی فدراسیون را تحویل می دهم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته که بعد از انتخاب رئیس، از این پس همانند چند سال اخیر به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت خواهد کرد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از اینکه از سوی وزارت ورزش مورد اعتماد قرار گرفته و به عنوان سرپرست انتخاب شدم، بدون نایب رئیس و دبیر و تنها با حمایت و همکاری کارکنان فدراسیون بهرمند شدم.

وی ادامه داد: تلاش داشتم که مجمع بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شود و از هیچ کاندیدایی حمایت نکردمف اعضای مجمع می‌توانند به این موضوع شهادت بدهند و تلاشم این بود که فلسفه وجودی مجامع اجرایی شود که همین طور هم شد.

آشوری افزود: در این مدت سه اعزام داشتیم که با درخشش تمامی اعضای تیم ملی و کادر فنی نتایج بسیار خوبی کسب شد. در این مدت برای گرفتن پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم، حقوق کادر فنی و قهرمانان هر چند ناچیز پرداخت شد.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه اکنون فدراسیون را بدون ریالی بدهی تحویل می‌دهم اظهار داشت: پس از پرداخت حقوق و پاداش همه کارکنان، پاداش مدال اوران و مبلغی در حساب فدراسیون، می‌توانم با فراغ بال مدیریت فدراسیون را تحول رئیس آینده بدهم و همچنان در خدمت جامعه پرافتخار کاراته باشم.

منبع: مهر