استراماچونی:نتیجه عادلانه مساوی بود/ باخت باعث می شود به خودمان بیاییم

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از شهرآورد گفت: بازی را از پرسپولیس بهتر شروع کردیم و بهتر هم بودیم.

حتی بعد از ضربه پنالتی شرایط خوبی داشتیم.

*نیمه اول شجاعانه بازی کردیم ولی نیمه دوم نه!

حتی بعد از ضربه پنالتی هم مسابقه حالت تعادل خودش را داشت.

چیزی که من از آن اصلا راضی نیستم ذهنیت نیمه دوم بازی است.

وقتی ما پنالتی را از دست دادیم، بازیکنان من عکس العمل خوبی از خود نشان ندادند و به نظر من این عذر و بهانه قابل قبولی نیست.

حتی با اینکه ما در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی نکردیم، فکر می کنم .

قبل از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند من موقعیت خطرناکی از سوی این تیم ندیدم.

*با ترکیب 3-5-2 بازی کردیم که رضاوند و تبریزی جلوی بازیکنان پرسپولیس را بگیرند

ما به این دلیل به این شیوه بازی کردیم چون می خواستیم در قسمت جلو بیشتر تهاجمی باشیم و با رضاوند و تبریزی جلوی بازیکنان پرسپولیس را بگیریم و تا جایی که ممکن است روی بازیکنان پرسپولیس فشار وارد کنیم. در نیمه اول جوری که می خواستم بازی نکردند ولی چیزی که من از آن راضی نیستم این است که ما در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم ولی در نیمه دوم اینطور نبودیم.

*ما از تمامی عناصر عجومی خود استفاده کردیم در حالی که یک بازیکن نداشتیم

استراماچونی در پاسخ به این سوال که چرا در خط حمله کسی اضافه نشد و تبریزی تک مهاجم نیمه دوم بود، گفت: ترکیب ما 3-4-1-2 بود.رضاوند را آوردیم چون قائدی آماده نبود. ما قائدی را آماده کردیم که برای نیمه دوم به همراه محسن کریمی به زمین بیاید و این تمام عنصر هجومی ما بود در حالی که یکی از بازیکنانمان هم در اختیار نداشتیم.

*من فقط در بازی با ماشین سازی به داوری اعتراض داشتم و در دیگر بازی ها جلو دوربین چیزی نگفتم

وی درباره اینکه آیا فکر نمی کنید اینکه در هفته های گذشته به داوری اعتراض می کردید باعث تاثیر گذاری روی هواداران و بازیکنان شما شد و همین باعث بی کیفیت شدن دربی شد، گفت: من تنها مسابقه ای که در آن به داوری اعتراض داشتم بازی مقابل ماشین سازی بود و در بازی با نفت و فولاد به داوری اعتراض نکردم.حرف هایی که من زدم ممکن است در طول بازی بوده ولی مقابل دوربین اعتراضی نکردم.ما سعی کردیم دربی را ببریم شاید اگر پنالتی گل می شد الآن سوال های دیگری را جواب می دادیم اما این فوتبال است و شاید اگر آن ها کمی خوش شانس نبودند ، با نتیجه 0 – 0 که به نظرم عادلانه بود ، بازی به پایان می رسید.

* باخت در دربی باعث می‌شود به خودمان بیاییم

باختن دربی باعث می شود به خودمان بیاییم نه این که سرد شویم .

طبیعتا امتیازهایی که می خواستیم را بدست نیاوردیم ولی تازه چهار هفته از لیگ گذشته و باید بدنبال کسب امتیازات از دست رفته باشیم.

خبرنگار: سینا دلاوری