استرس کی‌روش؛ غیبت ستاره 17 میلیون پوندی ایران در مرحله گروهی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی ایران شب گذشته دیداری تدارکاتی با تیم ملی قطر برگزار کرد که با برتری دو بر یک شاگردان کی روش به پایان رسید. زننده دو گل ایران مهدی طارمی و سردار آزمون بودند که گلزنی دو مهاجم ایران نکته خوشحال کننده ای برای کادر فنی است اما استرس کارلوس کی روش چیز دیگری است.

ترکیب تیم ملی برابر قطر بیانگر نکاتی ویژه است و مهم ترین نکته اینکه شاید کی روش حداقل در مرحله گروهی دیگر اندیشه ای برای استفاده از جهانبخش نداشته باشد. حضور امیری و طارمی به عنوان دو وینگر چپ و راست و استفاده از کریم انصاری فرد  و قدوس در پست دو بازیکن پشت مهاجم، نشان از این دارد که کی روش به احتمال فراوان از جهانبخش در بازی های مرحله گروهی استفاده نخواهد کرد تا این بازیکن آماده حضور در مرحله حذفی رقابت ها شود.

جهانبخش با ۱۷میلیون پوند به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون از هلند که خاطره های بسیار خوشی برای او و فوتبال ایران داشت، به انگلستان سفر کرد ولی دیر اضافه شدن به تمرینات و مصدومیت برابر اورتون سبب شد تا او تاکنون نتواند به جایگاهی که همگان و خودش از او انتظار داشتند، برسد.

عدم حضور در بازی های ابتدایی جام ملت های آسیا بی شک می تواند روزهای سخت را دشوار تر هم کند ولی این فرصت در اختیار او قرار دارد تا با درخشش در مراحل حذفی جام ملت های آسیا، بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و با روحیه ای بالا به انگلیس بازگردد.