استرلینگ یکی از بهترین بازیکنان جهان است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منچسترسیتی در این هفته موفق شد با نتیجه ۳ بر یک در خانه واتفورد را شکست دهد تا همچنان با یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر جدول قرار داشته باشد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم استرلینگ توانست هت‌تریک کند و سه گل برای تیمش به ثمر برساند.

ونسان کمپانی با تمجید از استرلینگ گفت: رحیم در فصل اول حضورش در سیتی سختی‌های زیادی کشید و فصل سختی را سپری کرد ولی از وقتی پپ به تیم اضافه شد، او قدرت بیشتری گرفت و بازی به بازی بهتر شد و من او را الان یکی از بهترین بازیکنان جهان می‌دانم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. اینکه شما بتوانید با این توانمندی هر دفاعی را اذیت کنید و برای خودتان موقعیت گل ایجاد کنید بی نظیر است. درباره بازی با واتفورد نیز باید بگویم که این بازی‌ها از آنچه مردم فکر می‌کنند سخت‌تر است. بازی با بورنموث، واتفورد و وستهام بازی‌های دشواری بود که ما موفق شدیم برنده از زمین خارج شویم. الان در صدر هستیم و امیدوار به بقیه بازی‌های خودمان در لیگ برتر خواهیم بود.

منچسترسیتی باید این هفته در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر شالکه قرار گیرد. در صورت حفظ برتری در این دیدار، سیتی نیز به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

منبع: ایسنا