استعفاها در هئیت مدیره استقلال شروع شد

وی طی ماه‌های ابتدایی امسال و با حکم وزیر ورزش به جمع اعضای هیات‌مدیره آبی‌پوشان اضافه شد اما در ادامه به‌خاطر برخی ناهماهنگی‌ها در جمع اعضای هیات‌مدیره و چنددستگی به‌وجودآمده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی عبدیان، عضو جوان هیات‎مدیره باشگاه استقلال به‎خاطر برخی مسائل شخصی تصمیم به خداحافظی از جمع استقلالی‌ها گرفته است. وی که پیش از این به‌مدت چند سال در قامت یک هوادار کمک‌های زیادی را به استقلالی‌ها و بازیکنان این تیم کرده بود، طی ماه‌های ابتدایی امسال و با حکم وزیر ورزش به جمع اعضای هیات‌مدیره آبی‌پوشان اضافه شد اما در ادامه به‌خاطر برخی ناهماهنگی‌ها در جمع اعضای هیات‌مدیره و چنددستگی به‌وجودآمده از ادامه حضور در این جمع انصراف داده و شنیده می‌شود استعفای خود را مکتوب و طی روزهای آینده تقدیم مدیریت این باشگاه خواهد کرد.

البته باید به برخی تلاش‌ها برای انصراف عبدیان از این تصمیم با این استدلال که طی روزهای آینده شرایط خوبی بر باشگاه حاکم شده، اشاره کرد؛ هرچند وی نیز منتظر روزهای آینده خواهد ماند تا درصورتی‌که اوضاع به همین منوال باقی بماند، این تصمیم یعنی استعفا از هیات‌مدیره باشگاه استقلال را اجرایی کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
دانشیار : استراماچونی از استقلالی ها ناراحت است
برومند: آش دهن سوز نیستید؛ ناز هم می کنید/ هوادار استقلال در برهوت بی…
فریبا:‌ استقلال با «علی کریمی» رویایی می شود