استقبال 75 هزار نفره سپاهانی‌ها از استقلال در گودال مرگ

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسعود تابش پیرامون آخرین وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان و احتمال بهره‌برداری از این طبقه در دیدار سپاهان و استقلال تهران اظهار داشت: طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان از لحاظ فنی مشکلی و کمبودی ندارد؛ طبقه دوم از لحاظ محیط کارگاهی خالی شده است و صرفاً نصب چادرها باقی مانده است.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: چنانچه در بازی سپاهان و استقلال نیاز باشد، ورودی‌های طبقه دوم باز خواهد شد؛ مانعی برای ورود هواداران به طبقه دوم نیست و بستگی به تعداد تماشاگران دارد.

وی در خصوص دیدار تیم سپاهان و نساجی مازندران نیز افزود: واقعاً لیاقت ما تساوی برابر نساجی نبود، بازیکنان و تیم ما موقعیت‌های فراوانی را به دست آورد اما گلی به ثمر نرسید، وضعیت ورزشگاه نیز مناسب این دیدار نبود؛ چمن ورزشگاه کیفیت مطلوب را نداشت و از همین بازیکنان تیم ما با مشکل مواجه بودند.

تابش اضافه کرد: ورزشگاه نساجی کیفیت لازم را برای این دست بازی‌ها ندارد، رختکن تیم ما یک اتاق 5 متری بود و بعضی از بازیکنان تیم ما در راهرو‌ها لباس عوض کردند، تمام این شرایط در صورتی است که زمانی تیم‌های پرسپولیس و استقلال به این شهر می‌آیند رختکن میزبان و میهمان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: فارس