استقلال‌خوزستان 1 – سپاهان 1 |قهرمانی نیم‌فصل با تفاضل گل بهتر برای اصفهانی‌ها

به گزارش خبرنگار شبکه لحظه؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی یک-یک مقابل استقلال خوزستان در اهواز با 31 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس و پدیده مشهد به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شد.

این مسابقه که تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کرد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  در نیمه اول، دو گل به ثمر رسید که اعضای هر دو تیم به نحوه به ثمر رسیدن این گل‌ها اعتراض داشتند.

گل سپاهان از روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت ساسان انصاری در دقیقه ۲۵ مسابقه به ثمر رسید. زمانی که دروازه‌بان استقلال در حال چیدن دیواره دفاعی بود انصاری با یک شوت دروازه حریف را باز کرد تا استقلالی‌ها به این که داور برای زدن ضربه در سوت خود ندمیده بود، اعتراض کنند. البته اعتراض شدید آنها به جایی نرسید و گل سپاهانی‌ها قبول شد.

گل تساوی استقلال نیز از روی یک ضربه پنالتی و با شوت میثم کریمی در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید. سپاهانی‌ها به اعلام این ضربه پنالتی از سوی داور اعتراض داشتتند.

خط حمله فوق العاده سپاهان در این فصل کمک کرد تا شاگردان قلعه نویی در 15 مسابقه 28 بار موفق به گلزنی شوند و صرفا به این دلیل قهرمان نیم فصل شدند. سپاهان 12 بار در 15 مسابقه دروازه‌اش باز شد که در بین مدعیان اصلا آمار قابل قبولی نیست و شاید قلعه نویی در نیم فصل دوم برای خط دفاع تیمش فکری داشته باشد. پدیده مشهد و پرسپولیس نیز هر دو با تفاضل +11 در رده دوم و سوم قرار گرفتند و تراکتور سازی با 26 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.