استقلال ایران – الشرطه عراق / شاگردان‌ فرهاد به دنبال شروع محکم‌ در آسیا

تیم های فوتبال استقلال تهران و الشرطه عراق امروز از ساعت ۱۸ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز شاهد برگزاری دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الشرطه عراق است.

آبی‌پوشان پایتخت برای رسیدن به این رقابت‌ها راه نسبتا سختی را پشت سر گذاشتند اما در پایان توانستند به این رقابت‌ها راه یابند. شاگردان فرهاد مجیدی در راه رسیدن به دور گروهی رقابت ها ابتدا از سد الکویت کویت گذشتند و سپس با ۵ گل الریان قطر را شکست دادند.

البته آنها در این میان به دلیل برخی مسائل که بر سر میزبانی باشگاه های ایرانی پیش آمده بود مجبور شدند مقابل نماینده کویت هم در خارج از خاک کشورمان به میدان بروند. آبی‌پوشان پایتخت پس از این مسابقات در دو مسابقه در لیگ برتر هم به میدان رفتند که یکی از آنها بازی سخت برابر سرخپوشان پایتخت بود.

آنها برای بازی برابر الشرطه عراق ۵ بازیکن اصلی‌شان را در اختیار ندارند اما وضعیت خوب این روزهای استقلال نوید آن را می‌دهد که آنها کار چندان سختی برابر نماینده عراق نداشته باشند.

تیم فوتبال استقلال تهران تنها تیم ایرانی است که تاکنون موفق شده دو بار به قهرمانی قاره کهن برسد آبی‌پوشان همچنین در چند دوره اخیر هم نمایش به نسبت قابل قبولی داشتند و هواداران آنها قطعاً منتظراند تا در دور گروهی هم شرایط خوبی را به نمایش بگذارند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و الشرطه عراق از ساعت ۱۸ به وقت تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/