استقلال زمین فولاد را اجاره کرد

استقلال خوزستان در اقدامی عجیب تصمیم به اجاره زمین ورزشگاه غدیر گرفت!

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ استقلال خوزستان که با میودراگ بوژوویچ نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است، شنبه آینده باید در یک دیدار حساس میزبان سپاهان باشد. بوژوویچ برنامه ریزی های لازم را انجام داده بود تا تیمش قبل از این بازی حساس چند جلسه در ورزشگاه غدیر تمرین کند اما امروز از اهواز خبر رسید مدیران استقلال خوزستان، ورزشگاه غدیر را برای برگزاری بازی نفت و گاز گچساران و نفت مسجدسلیمان اجاره داده اند!

استقلال خوزستان شنبه در همین ورزشگاه میزبان سپاهان است و دو روز قبل از این بازی، استقلال خوزستان این ورزشگاه را اجاره داده تا تیم های نفت و گاز گچساران و نفت مسجدسلیمان در چارچوب لیگ آزادگان به مصاف هم بروند.

این کار مدیریت باشگاه استقلال خوزستان فرصت آشنایی بیشتر با ورزشگاه غدیر و به ویژه چمن این ورزشگاه را از شاگردان میودراگ بوژوویچ می گیرد. عجیب این است که استقلال خوزستان مدعی است مشکل بودجه ندارد، آن وقت در آستانه یکی از سنگین ترین بازی های فصل، ورزشگاه تحت اختیار خود را برای مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون تومان اجاره داده است!

طبق برنامه بازی های هفته پنجم لیگ آزادگان، پنجشنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ مهر برگزار می شود و بازی های هفته هفتم لیگ برتر نیز طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (دوازدهم تا چهاردهم مهر) برگزار می شود و ورزشگاه غدیر روز پنجشنبه محل برگزاری بازی نفت و گاز گچساران و نفت مسجدسلیمان در لیگ آزادگان و روز شنبه آینده میزبان بازی استقلال خوزستان و سپاهان در لیگ برتر است.