استقلال- فولاد؛دومین دوئل محمود و جواد

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در اهواز به دیدار تیم فولاد خوزستان می رود تا یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر فوتبال در دوره بیستم رقم بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم های فولاد و استقلال امروز به مصاف هم می روند .این دیدار به جز اینکه هر دو تیم سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آوردند از حیث اینکه هر دو سرمربی گزینه های استقلال برای سرمربی گیری بوده اند نیز حائز اهمیت است .

جدال حیثیتی فکری و نکونام از نگاه هواداران استقلال

در خلال مذاکره با گزینه های سرمربیگری استقلال جواد نکونام نیز مورد توجه مدیران آبی بود اما این سرمربی جوان تصمیم گرفت با فولاد ادامه دهد و تجربه آسیایی نیز بدست بیاورد و از سوی دیگر محمود فکری بعد از اینکه نکونام در هدایت تیم فولاد باقی ماند با استقلال قرارداد بست و امروز هر دو سرمربی جوان تصمیم دارند شایستگی خود را به رخ هواداران بکشند و همین عاملی خواهد بود که این بازی جذابترین بازی هفته لقب بگیرد .

نکونام در هفته اول رقابت ها در اصفهان با تیم ذوب آهن با سرمربیگری رحمان رضایی به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و محمود فکری نیز در بازی خانگی موفق شد تیم تازه وارد مس رفسنجان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:
گزارش AFC از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران
لیگ برتر فوتبال ایران| گل گهر 3 – سپاهان 1 + فیلم
لیگ برتر فوتبال ایران تعطیل می‌شود؟ جلسات پشت درهای بسته برگزار شد!
انتهای پیام/