اسلحه مخفی فرهاد به جای شیخ؟!

شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل کشیدگی عضله چهارسر ران به طور قطع دربی پایتخت را از دست داده است؛ اما راهکار مجیدی برای حل این مشکل چیست؟

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته موفق شد در هفته هجدهم لیگ برتر با حساب دو بر یک از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند و دومین شکست شاگردان تارتار را به آنها تحمیل کرد. این پیروزی اما تبدیل به خبر درجه دوم شد چرا که مصدومیت شیخ دیاباته در اوایل مسابقه و تعویض او باعث شد تا هواداران در آستانه مسابقه بزرگ مقابل پرسپولیس نگران شوند. دیاباته بعد از تعویض به رختکن رفت و براورد اولیه کشیدگی همسترینگ را نشان میداد که بعدا مشخص شد کشیدگی عضله چهارسر ران برای این بازیکن است.

البته باتوجه به اتفاقات قبلی شاید این یک نوع تاکتیک از سوی مربیان استقلال باشد که در ثانیه آخر این بازیکن را به ترکیب اصلی برسانند و در واقع ضدتاکتیک به حریف زده باشند اما در صورت غیبت این بازیکن تنومند و باارزش، کدام بازیکن است که برای مجیدی بتواند به عنوان سلاح مخفی در در دربی حضور داشته باشد؟ «ارسلان مطهری» که بعد از حضورش در استقلال از ذوب آهن توانسته یک گل در لیگ قهرمانان اسیا و یک گل در لیگ برتر بزند نشان داده در سیستم مجیدی می تواند به خوبی جا بیوفتد. با علم به اینکه تیم استقلال با مجیدی هم با سیستم سه پنج دو به میدان می رود؛ مطهری توانایی بازی به عنوان هافبک راست و یا مهاجم کاذب را در این تیم دارد.

مطهری می تواند تبدیل به یکی از خریدهای قابل قبولی لقب بگیرد که توانسته در دربی عصای دست فرهاد مجیدی و هواداران استقلال باشد.