اسپرز در یک رقابت پایاپای تیمبرولوز را مغلوب کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،در دیدار دیگری از هفته چهاردهم رقابت های ان بی ای که جمعه شب بین تیم های سن آنتونیو اسپرز و مینه سوتا تیمبرولوز صورت گرفت، تیم میزبان توانست با نتیجه 113-116 بر تیمبرولوز چیره شود.

لامارکوس آلدریج با 25 امتیاز و مارکو بلینلی با پرتاب های آزاد کلیدی خود در ثانیه های پایانی مسابقه در برد اسپرز بسیار موثر واقع شدند.

این دیدار بسیار پایاپای پیش رفت تا جایی که تا اواسط کوارتر چهارم 17 بار به تساوی کشیده شد و 27 بار برتری تیم ها نوسان یافت. 3 دقیقه پیش از پایان بازی، جامپر تاثیرگذار اندرو ویگینز به برتری 105-108 مینه سوتا انجامید.

بلینلی با دانک زیبای خود برای سن آنتونیو دو دقیقه پیش از اتمام بازی فاصله امتیازات را به 5 افزایش داد اما جف تیگ با لی آپ خود فورا پاسخ آن را داد.

آلدریج با جامپر خود دوباره فاصله امتیازات را به 5 رساند و دِریک رز با دو پرتاب آزاد باز هم آن را به 3 کاهش داد و 23 ثانیه بعد با یک لی آپ نتیجه را به 111-112 تغییر داد.

با خطایی که رز روی بلینلی انجام داد، بلینلی دو پرتاب آزاد به دست آورد و برتری اسپرز را به 3 امتیاز رساند. رز در لحظات آخر یک پرتاب سه امتیازی را که می توانست در تغییر نتیجه بسیار موثر باشد از دست داد.

گی 22 امتیاز برای اسپرز به دست آورد و بلینلی و دریک وایت به ترتیب 19 و 15 امتیاز افزودند.

کارل آنتونی تاونز و رز نیز هر یک 23 امتیاز برای تیمبرولوز به دست آوردند. ویگینز 17 و تیگ 15 امتیاز افزودند.

در حال حاضر اسپرز جایگاه پنجم و تیمبرولوز جایگاه یازدهم جدول کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده اند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای