اسکندری: محرومیت بانوی اسنوکرباز انضباطی بوده نه بخاطر مصاحبه

رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به این که تمام تلاشش را می کند تا حقی از اکرم محمدی ضایع نشود، گفت: متاسفانه هر بار به این خانم تذکر داده شد، اما او هیچ توجهی به این اخطارها نمی‌کرد.

به گزارش شبکه لحظه:

هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس درباره حواشی مربوط به محرومیت اکرم محمدی امینی، اولین بانوی مدال آور بیلیارد ایران  و جلسه امروز (شنبه) کمیته‌ انضباطی، اظهار کرد: هر فدراسیونی  یک کمیته‌ انضباطی دارد که درباره مسائل انضباطی و درونی آن رشته احکام انضباطی می‌دهد و فکر نکنم نیازی باشد تا درباره دلایل اصلی محرومیت محمدی صحبت کنم، چرا که رای نهایی تا پایان امروز اعلام می‌شود. امروز نیز از او دعوت شده بود تا در کمیته‌ انضباطی حضور داشته باشد و پس از ارائه مستندات از هر دو طرف حکم نهایی صادر شود. من هم چون  رییس فدراسیون هستم نمی‌توانم در این جلسه حضور داشته باشم، اما مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا حقی از بازیکن تضعیف نشود و شرایط به نفع او باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل محرومیت اکرم محمدی مصاحبه سال گذشته او است یا خیر؟ در این رابطه گفت‌: به نظرم این بانوی ورزشکار در این باره سیاه نمایی کرده است. در این مدت او سعی کرده است با انحراف افکار عمومی شرایط را به ضرر ما تغییر دهد، اما واقعا این محرومیت به دلیل مصاحبه نبوده است و مطمئنا این بانوی اسنوکرباز به خاطر مسائل انضباطی و پس از بی توجهی به چندین بار اخطار محکوم شده است.  من این قدر شخصیت کوچکی ندارم که به خاطر مصاحبه یک بانوی مدال آور او را تنبیه کنم و اصلا در حیطه وظایفم نیست.

اسکندری افزود: هدف کمیته‌ انضباطی این است که فرد بی انضباط متوجه رفتارش شود. رسالت هر فدراسیون ورزشی در نهایت اعتلای مسائل انضباطی است و این مورد در منشور  المپیک نیز قید شده است.

رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ادامه‌ داد: هر بار به این خانم تذکر داده شد، اما او هیچ توجهی به این اخطارها نمی‌کرد. به نظرتان باید با بی‌انضباطی‌ها چه کار کرد؟ زیرا من اصلا بی‌انضباطی را بر نمی‌تابم. این مسائل را خانواده‌ بیلیارد هم می‌دانند و نمی‌شود او پس از اخطارهای فدراسیون هر بار مظلوم نمایی کند.

اسکندری در پایان، گفت‌: هدف ما این است که این ورزشکار درس بگیرد. برنامه داریم تا در سراسر کشور و در تمامی هیات های استانی نیز کمیته‌ انضباطی را تشکیل دهیم و به همین منظور قرار است یک کارگاه آموزشی برگزار کنیم تا مبادا ورزشکاران از مسیر قهرمانی منحرف شوند.

منبع:خبرگزاری ایسنا