اشتباهات مهلک داور بازی استقلال – پیکان از زبان کارشناس داوری

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در رقابت های جام حذفی در حالی پیکان را شکست داد که داور یکی از عوامل این نتیجه بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال تاکید کرد: در یک صحنه و در دقیقه ۵۷ دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و به عمد با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت آشکار گل بود دروازه‌بان استقلال باید از زمین بازی اخراج می‌شد اما به نظرم برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پا و بعد به دست او برخورد کرده و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد که اشتباه است.

وی ادامه داد: در دقیقه ۹۰ باز هم مهدی‌پور بازیکن پیکان را که از او عبور کرده بود به عمد زد و مانع عبور او شد، ‌ با توجه به کارت زردی که در نیمه اول گرفته بود باید در این صحنه هم کارت دوم را می گرفت و از بازی اخراج می شد اما فکر می کنم داور بازی در این صحنه تلاش کرد تا بازی را مدیریت کند.

کارشناس داوری فوتبال در مورد خطای صورت گرفته روی دانشگر و نحوه تصمیم داور در این صحنه هم گفت: در این شرایط می گویم یک بازی خطرناک از سوی بازیکن صورت گرفته و جریمه این کار همیشه یک کارت زرد است. بازیکن چون روی هوا است کنترلی روی عملکرد خود ندارد. در این صحنه داور تصمیم درستی گرفت.

تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.

بیشتر بخوانید:
ابراهیم صالحی: مقابل استقلال بدشانس بودیم
انتقاد تند حسینی از داور دیدار پیکان و استقلال/داور جسارت نداشت
دقایقی که یامگا استقلال را ۱۰ نفره کرد!

انتهای پیام/