اشک های دانشگر ،درخشش جوانان استقلال ۳ امتیاز شیرین از تختی

به گزارش لحظه

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال استقلال و سایپا در یک با زی جذاب مقابل هم قرار گرفتند.سایپا میزبان استقلال درزمین نا هموار تختی بود.
علی دشتی مهاجم تکنیکی سایپا در دقیقه ۶ موفق شد با حرکتی دیدنی دانشگر و کریمی را از پیش روی خود بردارد و سپس منتظری را نیز جا گذاشت و با شوتی زیبا توپ را به زیر طاق دروازه استقلالی ها زد.

حمله سراسری آبی پوشان بالاخره نتیجه داد و مدافع پیش تاخته این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. دانشگر در دقیقه  ۲۳ در حالی که تعادل کافی هم نداشت از درون محوطه جریمه ارسال آبی پوشان را تبدیل به گل تساوی بازی کرد.

در دقیقه ۲۶ استقلال با گل دوم فاصله چندانی نداشت ضربه ایستگاهی استقلالی ها به دیدنی ترین حالت ممکن نواخته شد اما با برخورد به تیر افقی دروازه سایپا به بیرون رفت.بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت .

اما در نیمه دوم استقلال بهتر از سایپا کار کرد و مهاجمین استقلال یکی پس از دیگری توپ ها را به دستان دروازه بان سایپا می سپردند.

در حالی که استقلال تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت گل‌زنی انجام می‌داد، سجاد آقایی به جای مهدی قائدی به زمین آمد. این تعویض نفس تازه‌ای به خط حمله استقلال داد تا فشار روی دروازه سایپا افزایش یابد. درنهایت فشارها جواب داد و در دقیقه ۷۸ صیادمنش بازی درخشان خودش را تکمیل کرد و توانست یک ضربه پنالتی برای استقلال بگیرد. وریا غفوری پشت این ضربه ایستاد و توانست برخلاف جهت شیرجه دروازه‌ سایپا، گل دوم استقلال را وارد دروازه شاگردان علی دایی بکند.

پس از پیش افتادن استقلال، سایپا تلاش کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشد اما با بازی هوشمندانه استقلال در خط هافبک و دفاع، شاگردان علی دایی در ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال ناکام بودند تا بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.