اصفهانیان هم استعفا می‌دهد؛ ممبینی در آستانه ریاست کمیته داوران؟

بالاخره علی کفاشیان هم از سمت سرپرستی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان استعفا داد و داوود  پرهیزکار با حکم مهدی تاج سرپرست این کمیته شد. استعفای نایب رئیس اول فدراسیون از پست اجرایی خود در این مجموعه به خوبی نشان می‌دهد که باید در روزهای آینده منتظر استعفای فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران هم باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اصفهانیان هم یکی از اعضای بازنشسته هیات رئیسه است که گفته بود با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد‌، منتهی وقتی کفاشیان مجبور شد ازسرپرستی کمیته فوتسال استعفا بدهد‌، او هم چاره‌ای به جز ترک پست اجرایی خود ندارد و احتمالا در روزهای آینده خبر استعفای او هم اعلام خواهد شد.

با استعفای احتمالی اصفهانیان از ریاست کمیته داورانی که این عملکردش این روزها با انتقاد شدید اهالی فوتبال رو به رو شده است،‌ احتمال هدایت ممبینی اداره کمیته داوران را بر عهده خواهد گرفت. ممبینی که خودش هم از داوران معروف سالهای اخیر فوتبال ایران بود بعد از خداحافظی از دنیای داوری به عضویت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آمد و قطعا یکی از اصلی‌ ترین انتخاب‌های تاج برای ریاست کمیته داوران او خواهد بود.

داوود رفعتی و محسن ترکی دیگر گزینه‌هایی هستند که گفته می‌شود برای ریاست کمیته داوران شانس دارند.