اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان استقلال: داور سر ما را برید!


به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل تراکتورسازی به صورت هماهنگ علیه داوری و پرسپولیس صحبت کردند.

روزبه چشمی پس از بازی تیم استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: من فکر می‌کنم جو برای استقلال خراب است. بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کنند، دادوبیداد راه می‌اندازند، اما اتفاقی نمی‌افتد. به نظرم مقداری تفاوت وجود دارد. یک بازیکن که همه او را می‌شناسند و من نام نمی‌برم، کم مانده بود داور را درون زمین بزند و بیرون از زمین هم داد و بیداد می‌کرد. ما در این بازی با اولین اعتراض کارت زرد گرفتیم، اما آنها مدام به داور اعتراض می‌کردند و اتفاقی نیفتاد.

پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، علی کریمی گفت: من تا به حال در مورد داوری در این چند سال حرفی نزده‌ام، اما انگار آقای خورشیدی آمده بود که توپ‌های ۵۰ درصد که هیچ، توپ‌های صد درصد را هم به نفع حریف بگیرد. او خطاهای بی‌موردی را می‌گرفت. بازیکن ژاپنی من را زد اما من خودم را نگه داشتم و بلند شدم.

داریوش شجاعیان در مورد شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، گفت: تراکتور قبل از گل موقعیت خاصی نداشت عادلانه‌ترین اتفاق کسب تساوی در این بازی بود اما در نهایت آنها توانستند برنده شوند.  به نظر من این‌طور نیست. من اصولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم داور را تحت فشار قرار بدهم تنها مشکلم اعتراضاتی است که اتفاق می‌افتد. یکسری اختلاف‌نظرات در بازی اتفاق می‌افتد و در تصمیم‌ها تفاوت‌هایی قائل می‌شود مثلاً فلان شخص اعتراض می‌کند کارت نمی‌گیرد اما فلان شخص اعتراض می‌کند کارت می‌گیرد. اگر این تفاوت‌ها اعمال نشود شرایط خیلی بهتر می‌شود. من در کل در رابطه با داوری صحبت نمی‌کنم.