اعتصاب سرخ موقتا شکسته شد


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال پرسپولیس باوجود نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و پاداش 250 هزار دلاری، هنوز از مشکلات مالی رنج می‌برد. چرا که این مبلغ بسیار قابل توجه با توجه به تحریم بانکی ایران هنوز به دست باشگاه نرسیده است. همچنین طبق گفته بازیکنان پرسپولیس؛ آنها تنها 10 تا 15 درصد دریافتی از قرارداد خود داشتند .

ضیافت ناهار اعضای تیم پرسپولیس که از سوی اسپانسر برانکو تدارک دیده شده بود در حالی در هتل المپیک در حال برگزار است که ایرج عرب بعد از حضور در این محل جلسه مهمی را با پنج بازیکن معترض پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا،  امید عالیشاه و شجاع خلیل‌زاده؛ بازیکنانی بودند که امروز (دوشنبه) به نشانه اعتراض به پرداختی مالی کم باشگاه اعتصاب کردند. حتی تهدید ایرج عرب مبنی بر اینکه تمرین نکردن سرخپوشان عواقب خوبی برای آنها به همراه نخواهد داشت، باعث نشد این بازیکنان کوتاه آمده و تمرین کنند. البته اعصاب این نفرات باعث شد تمرین امروز پرسپولیس کلاً برگزار نشود.

البته وعده عرب سرپرست جدید باشگاه و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان در روزهای آتی باعث شد تا بازیکنان کمی کوتاه آمده و تمرینات را از فردا تا روز 5شنبه به طور جدی دنبال کنند.