افاضلی: استراتژی دربی جام حذفی متفاوت است

جمع شدن این همه ستاره کنار هم به آسانی اتفاق نمی‌افتد و اکنون که استقلال این پتانسیل را در اختیار دارد حیف است چنین شرایطی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هومن افاضلی درباره دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: شرایط این بازی با همه دیدارهای فوتبال کشورمان متفاوت است اما موضوع مهم‌تر این است که شکل و استراتژی مسابقات جام حذفی با لیگ برتر تفاوت زیادی دارد و مدل بازی‌ تیم ها در این دو مسابقات با هم فرق می‌کند.تک بازی جام حذفی تمهیدات و ایده‌های متفاوتی نسبت به دیدارهای لیگ برتر می‌طلبد زیرا در لیگ برتر امکان دارد یک تیم با تساوی هم شرایط خوبی به دست آورد اما در جام حذفی تنها برد می‌تواند تیم را در مسابقات حفظ کند.

وی درباره بیانیه‌های اخیر دو تیم علیه یکدیگر در آستانه دربی گفت: این موضوع در تمام دنیا هست. هربار استقلال و پرسپولیس با هم بازی می‌کنند، چنین مسائلی را می‌بینیم. در این جا دو بحث وجود دارد. ابتدا اینکه آیا در کل چنین کاری درست است یا خیر و دیگری اینکه در کل بگوییم درست نیست اما در عمل در کل دنیا این موضوع نادرست در دربی‌های لندن، ال کلاسیکو اسپانیا و دِرکلاسیکو بوندس‌لیگا هم اتفاق می‌افتد.

افاضلی گفت:امیدوارم روزی برسد ببینیم استقلال هم مثل پرسپولیس در زمین ثبات دارد و از لحاظ سازمانی شرایطش به شکلی خوب است که وقتی بازیکنانش به زمین می‌آیند با اعتماد به نفس و برای کسب سربلندی بازی می کنند. جمع شدن این همه ستاره کنار هم به آسانی اتفاق نمی‌افتد و اکنون که استقلال این پتانسیل را در اختیار دارد حیف است چنین شرایطی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
افاضلی: آیا در آسیا هم برای پرسپولیس مهندسی می‌شود؟
افاضلی: اسکوچیچ امیدواری را به اردوی تیم ملی برگرداند
هومن افاضلی: دیدار با هنگ‌کنگ هم برای مثل بازی دوستانه است زیرا قبل از…

انتهای پیام /