هومن افاضلی: دیدار با هنگ‌کنگ هم برای مثل بازی دوستانه است زیرا قبل از این مسابقات دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم

بزرگ‌ترین مانع تیم ما در این مسابقات مسئله میزبانی است. سوابق بحرین در این زمینه مشخص و شرایط آب و هوایی هم به ضرر تیم ملی کشورمان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هومن افاضلی کارشناس فوتبال گفت: در بازی قبلی بحرینی‌ها در زمان پخش سرود ایران اهانت بدی به ما کردند و اتفاقات دیگری را هم رقم زدند اما باید به حدی به آمادگی رسیده باشیم که با وجود این مسائل در تمام مسابقات بهترین‌ بازی خود را انجام بدهیم. کشورهایی که پتانسیل ندارند از کشورهای دیگر بازیکن می‌آورند اما باید قبول کرد اگر یک بازیکن خوب باشد در کشور خودش بازی می‌کند و به تیم‌هایی مثل هنگ‌کنگ نمی‌رود. این تیم هم بازیکنانی با کیفیت مثل سرخیو آگوئرو را نیاورده است بلکه بازیکنان سطح پایینی که از بازیکنان خودشان پایین تر هستند به خدمت گرفته است.

وی افزود: دیدار با هنگ‌کنگ هم برای مثل بازی دوستانه است زیرا قبل از این مسابقات دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و طبیعی است تیم ملی در این مسابقه مقداری نوسان داشته باشد. حتی اگر در یک بازی‌ امتیاز از دست بدهیم، شانس‌مان از بین می‌رود. به همین دلیل نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و باید برای برد در هر چهار بازی به زمین برویم.

بیشتر بخوانید:
افاضلی: باشگاه ها مربی های تیمدار را وسوسه می کنند که این بی اخلاقی…
افاضلی:رئیس فدراسیون نباید مدام خود را درگیر خواسته های سرمربی تیم ملی کند
افاضلی: پاختاکور در کار گروهی بسیار قوی است/ پرسپولیس شانس برد دارد

انتهای پیام /