افشاریان: اکبریان را با مسئولیت خودم برای دربی انتخاب کردم

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: شما یک صحنه که نصف پای امیری رفت روی پای قایدی را بردارید، داوری دیگر چه ایرادی داشت؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خداداد افشاریان، سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من دربی را با مسئولیت خودم برای اکبریان گذاشتم. برای من خیلی راحت تر بود آقای بنیادی فر را بگذارم اما باتوجه به این‌که می‎خواستم همه داوران را احیا کنم، آقای اکبریان را گذاشتم چون دپارتمان قبلی به او بازی نداده بود. همه امتیازات او تقریبا از داوران بیشتر بود و من از او حمایت خواهم کرد و هیچ بحثی نیست. بدی اش برای من و خوبی اش برای دیگران. آقای بنیادی فر هم قرار است به جام جهانی برود و بعدا شانس قضاوت دارد.

وی ادامه داد: شما یک صحنه که نصف پای امیری رفت روی پای قایدی را بردارید، داوری دیگر چه ایرادی داشت؟ همه کشورهای صاحب سبک داوران را آموزش می‌دهند اما در نهایت به این رسیدند که بازهم VAR باشد. کدام آدم در ورزشگاه دید که آن صحنه پنالتی است؟ کدام مربی و کدام بازیکن؟ من ندیدم حتی در صحنه اول تلویزیون. خود آقای مجیدی می‌داند چه می‌گویم. این پنالتی VAR بود ولاغیر. شک نکنید تا صد سال بعد، همین اتفاق می‌افتد مگر این که VAR بیاید.

بیشتر بخوانید:
به دلیل تخلف؛دربی تهرانی ها 3بر صفر می شود
پهلوان: دربی قبلی باید ۵ گل به استقلال می‌زدیم
مغانلو: دربی جنگ واقعی است، چه انتظاری از ما دارید؟

انتهای پیام/