افشاگری بیلد از بند آزادسازی قرارداد پدیده لیگ قهرمانان؛ ارلینگ هولاند راهی دورتموند می‌شود؟

با آغاز فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا، توجهات معطوف ارلینگ هولاند ، ستاره ردبول سالزبورگ شده است. باشگاه‌های اروپایی زیادی در پی جذب او هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ درخشش ارلینگ هولاند در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بوندس لیگا اتریش، باعث شده تا او تبدیل به گزینه محبوب نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بزرگ اروپایی شود. هولاند تقریبا در هر بازی ردبول سالزبورگ اتریش می‌درخشد. او با 15 گل زده آقای گل بوندس لیگا اتریش است. همچنین با هشت گل زده در لیگ قهرمانان اروپا، دومین گلزن برتر این رقابت‌هاست. او در هر پنج بازی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و همچنین هت تریک در این رقابت را نیز در کارنامه دارد.

همین عملکرد درخشان سبب شده تا او به تیم ملی اتریش دعوت شود. همچنین باشگاه‌های زیادی در اروپا خواهان جذب این مهاجم 19 ساله هستند. افشاگری نشریه بیلد آلمان سبب شده تا کار بزرگان اروپا برای جذب او راحت‌تر شود. بیلد خبر از بند آزادسازی 20 میلیون یورویی در قرارداد هولاند با ردبول سالزبورگ داده است. به این صورت که هر باشگاهی در صورت توافق با هولاند و پرداخت 20 میلیون یورو، می‌تواند او را حتی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به خدمت گیرد.

پیش‌تر در رسانه‌ها نام باشگاه‌های زیادی برای به خدمت گرفتن هولاند مطرح شده بود، از منچستریونایتد تا بایرن مونیخ. اما پدر این بازیکن در واکنش به شایعه حضور پسرش در مونیخ گفته بود:

“ارلینگ به باشگاهی می‌رود که در آن فرصت بازی داشته باشد.”

خبرها در فوتبال آلمان حاکی از آن است که بروسیا دورتموند و لایپزیش خواهان جذب هولاند هستند. بروسیا دورتموند تنها یک مهاجم (پاکو آلکاسر) را در ترکیب خود می‌بیند و این باشگاه به طور قطع یک مهاجم دیگر را در زمستان به خدمت می‌گیرد. ارلینگ هولاند با توجه به بند فسخ 20 میلیون یورویی تبدیل به گزینه اول مدیران دورتموند شده است. همچنین لایپزیش نیز شانس خوبی برای جذب این پدیده 19 ساله دارد. لایپزیش و ردبول سالزبورگ هر دو متعلق به کمپانی ردبول می‌باشند و رابطه نزدیک دو باشگاه می‌تواند باعث انتقال هولاند به لایپزیش شود.