افشین رضاپور:تیم نفت آبادان باید این شکست را فراموش کند و به فکر بازی رده بندی باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم بسکتبال نفت آبادان با شکست مقابل نماینده ژاپن به فینال باشگاه‌های آسیا نرسید.

کارشناسی افشین رضاپور درباره این بازی را در زیر میخوانید:

تیم بسکتبال نفت آبادان نماینده ایران در رقابت های بسکتبال باشگاه های آسیا بعد از شکست مقابل تیم آلوارک ژاپن از راهیابی به فینال این دوره از رقابت ها بازماند.

بسکتبال ایران در این دوره، مدافع عنوان قهرمانی بود زیرا در دوره قبل تیم پتروشیمی بندر امام عنوان قهرمانی را از آن خود کرد اما کیفیت این دوره از رقابت ها به مراتب بالاتر از دوره قبل بود.

تیم نفت آبادان سه بازی مرحله مقدماتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ هرچند مقابل تیم چین تایپه به سختی پیروزی را در لحظات پایانی بدست آوردند.

این تیم امروز در بازی نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا برابر آلوارک ژاپن 80-73 مغلوب شد.

در این دیدار تیم ژاپن با 9 بازیکن مقابل ما قرار گرفت و بازی سازماندهی تر شده ای داشت و ارکان بازی بسکتبال را با شرایط بازی تیمی به خوبی در مقابل ما رعایت کرد.

بازیکنانی که در طول مسابقه مقابل تیم ما قرار می گرفتند انگیزه لازم برای برتری را داشتند.

همانگونه که از آمار تیم هم پیداست از نیمکت تیم ژاپنی ما 33 امتیاز گل خوردیم که برای این تیم و بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند، آمار قابل توجهی است.

همینطور میلان مکوان، بازیکن خارجی این تیم با 18 امتیاز و 10 ریباند به همراه دیگر بازیکن ژاپنی، کوجی ما، که او هم 19 امتیاز برای تیم ژاپن بدست آورد، بازی بسیار درخشانی را ارائه کردند.

برای ایران هم حامد حدادی با 29 امتیاز و صمد نیکخواه بهرامی با 22 امتیاز، طبق معمول، امتیاز آورترین و بهترین بازیکنان ایران بودند.

در حال حاضر تیم نفت آبادان باید این شکست را فراموش کند و به فکر بازی رده بندی باشد.

رقیب ایران در بازی رده بندی از بین تیم های المحرق بحرین و الریاضی لبنان در دیگر دیدار نیمه نهایی مشخص خواهد شد.