الماس استقلال در آستانه تمدید قرارداد با این تیم / استراماچونی راضی از شرایط

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ برخلاف پرسپولیس که اوضاع نابه سامانی را پشت سر می گذارد و مشخص نیست برای فصل جدید چه بازیکن درجه یکی را جذب خواهد کردغ استقلال این روزها به دنبال بستن تیمی است که بتواند سرانجام بعد از هفت سال جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

در این میان ابتدا با رضا قلاوند مهاجم تکنیکی سابق سایپا قراردادی را امضا کردند و با سید حسین حسینی و ووریا غفوری نیز دو بازیکن محبوب هواداران تمدید کردند و حالا خبر رسیده که با پاتوسی نیز در آستانه امضای قرارداد برای فصل دوم هستند. خبرگزاری فارس نوشت: «علی خطیر که برای مذاکره با آیاندا پاتوسی به امارات سفر کرده بود توافق لازم با این بازیکن را برای ادامه همکاری انجام داد و در صورتی که باشگاه استقلال مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کند پاتوسی مشکلی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال ندارد. مسئولان باشگاه استقلال باید مبلغی را به حساب باشگاه آفریقایی واریز کنند و همچنین رضایت پاتوسی را می‌گرفتند که این کار امروز توسط معاون این باشگاه در امارات صورت گرفت.»

پاتوسی از نیم فصل دوم فصل قبل به استقلال اضافه شد و با عملکرد درخشانی که از خود به جای گذاشت تبدیل به مهره کلیدی تیم شفر گردید. حالا هواداران می توانند با حضور دوباره او در استقلال نسبت به موفقیت این تیم در لیگ برتر امیدوارتر از قبل شوند.