المپیک 2020 توکیو |نتایج روز نهم رقابت های المپیک

اخبار نتایج روز نهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  نهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. 

پایان کار دو و میدانی در توکیو / تفتیان هم حذف شد

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان با ثبت رکورد ۱۰.۱۹ ثانیه به مقام چهارم دست یافت و از صعود به مرحله نیمه نهایی دوی ۱۰۰ متر المپیک توکیو بازماند.

تفتیان بعد از کسب مقام چهارم، در مرحله شانس مجدد قرار گرفت؛ اما زمان مابقی دوندگان که رتبه چهارم را کسب کردند، بهتر بود و تفتیان نتوانست به مرحله بعد صعود کند.


خدمتی و کرم زاده از المپیک توکیو حذف شدند

نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی کشورمان در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی ۵۰ متر سه وضعیت المپیک توکیو، با کسب امتیاز مجموع ۱۱۶۵.۵۲ در رده هجدهم قرار گرفت.

همچنین فاطمه کرم‌زاده دیگر ملی پوش کشورمان با کسب امتیاز مجموع ۱۱۶۳.۵۰ در رده ۲۲ قرار گرفت. در این مرحله ۸ نفر برتر راهی فینال شدند که بدین ترتیب بانوان تیرانداز کشورمان موفق به صعود نشدند.

پایان بسکتبالی‌ها در المپیک/ ۳ شکست حاصل کار با تجربه‌ها

تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های المپیک توکیو مرحله گروهی مقابل تیم ملی فرانسه قرار گرفت که در انتها با نتیجه ۶۲ بر ۷۹ مقابل این تیم پر قدرت شکست خورد و با ۳ شکست پیاپی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این مقابل چک و آمریکا نیز مسابقات خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو|نتایج نمایندگان ایران در روز هشتم بازی‌ها
نتایج دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا
نتایج روز پنجم المپیک ۲۰۲۰ توکیو به همراه عکس و فیلم

انتهای پیام/