الهامی: امیدوارم نخستین پرچمدار ایرانی در سازمان NFJ باشم/ حریفم یک زیر گیر حرفه‌ای است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان و دارنده نشان برنز مسابقات جهانی کاراته که طی چند سال اخیر به صورت جدی فعالیت خود را در مسابقات MMA آغاز کرده است، الهامی قرار است در نخستین مبارزه خود 29 مرداد ماه به مصاف نماینده بلاروس برود. الهامی به عنوان اولین ایرانی در چارچوب سازمان  NFJ مبارزه خواهد کرد. طبق قراردادی که بین الهامی و سازمان  NFJ به ثبت رسیده، مازیار قرار است سه مبارزه برای این سازمان انجام دهد.

مازیار الهامی در پاسخ به این سوال که شرایط شما پیش از آغاز نخستین مبارزه در  چارچوب سازمان NFJ  چطور است، اظهار داشت:

خوشبختانه همه چیز طبق برنامه‌ریزی تا این لحظه پیش رفته است. برای حضور در نخستین مرحله مبارزه در سازمان NFJ  زیر نظر بهترین مربیان و کنار بهترین تیم در تهران تمرین کردم. برای اینکه بتوانم به مصاف حریف بلاروسری بروم 10 کیلوگرم وزن کم کردم. واقعا کار بسیار دشواری بود، اما موفق شدم این کاهش وزن را طبق برنامه داشته باشم و از 94 کیلوگرم به 84 کیلوگرم رسیدم. در این مسابقات در یک وزن پایین‌تر مبارزه خواهم کرد. ان‌شاءالله بتوانم به هدفم برسم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا شما اولین ایرانی حاضر در سازمان NFJ هستید، گفت:

بله، من اولین ایرانی هستم که در این سازمان مبارزه خواهم کرد. سازمان NFJ  یک سازمان بسیار معتبر است. مدیر برنامه‌های ACE در کنار رینگ مسابقات حضور دارند و عملکرد تمام فایترها را بررسی می‌کنند تا با آنها قرارداد امضا کنند. این یک سازمان روسی است که تا به حال هیچ ایرانی در این سازمان وارد رینگ نشده و امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها موفق شوم و با شکست حریفم بازهم پرچم ایران عزیز را به نمایش در بیاروم. موفقیت در این رقابت‌ها می‌تواند سکوی پرتابی  برای رسیدن به اهدافم باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته و فایتر ایرانی حاضر در مسابقات MMA در پاسخ به این سوال که چقدر از نماینده بلاروس شناخت دارید، گفت:

او یک فایتر بسیار خوبی است. طبق رزومه‌ای که از او دارم می‌دانم که قرار است با یک قهرمان جهان در رشته سامبو مبارزه کنم. او یک زیرگیر حرفه‌ای و چپ‌گارد است که در واقع مخالف  با گارد من مبارزه می‌کند. ان‌شاءالله بتوانم در نخستین مبارزه او را شکست دهم.

الهامی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:

طبق قراردادی که در چارچوب سازمان NFG  امضا کرده‌ام، من سه بازی در این سازمان خواهم داشت. این مبارزات در فاصله 30 روز یکبار برگزار می‌شود که امیدوارم بتوانم در نخستین بازی گام بزرگی را بردارم و برای رسیدن به این موفقیت نیاز به دعای همه هموطنانم دارم.

منبع: فارس