الهامی: برزیل وار بازی کردیم/ حیدری لیاقت قضاوت در داربی را دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تمجید از قضاوت حیدری داور بازی تیمش و نفت آبادان، گفت: به نظرم در حق او اجحاف شده و لیاقت قضاوت در داربی را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار دو تیم نفت آبادان و نساجی از هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: امروز در برزیل ایران مقابل یک تیم اصیل و با هویت بازی کردیم. من هیچ وقت تیم‌های نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را یک تیم نمی‌دانم. این تیم‌ها اصالت و هویت مردم این شهرها هستند.

او افزود: شاید تیم‌هایی باشند که میلیاردها هزینه کنند ولی نمی‌توانند در خون و ریشه مردم باشند. این تیم‌های با اصالت در سفره مردم هستند و بازی کردن مقابل آن‌ها لذت دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: ما در هوای سرد تهران تمرین کردیم اما امروز هوا برای دو تیم گرم بود ولی بازی خوب و با کیفیت بود. تیم ما به اندازه‌ای انرژی گذاشت که بتواند ببرد و موقعیت‌هایی هم داشتیم. تیم نفت هم موقعیت داشت. آقای منصوریان تیم خوبی درست کرده است و بچه‌های آبادان، برزیلی بازی می‌کنند و ما هم برزیلی با آن‌ها بازی کردیم.

وی افرود: بازی بدون تنش و یک فوتبال خوب بود. البته گرمای هوا روی روند بازی تاثیر گذاشت اما فوتبال خوبی بود.

الهامی بیان کرد: آرزوی همه تیم‌ها داورانی مثل آقای حیدری شده است. به نظرم در حق او اجحاف شده و لیاقت قضاوت در داربی را دارد. نوع برخورد و سوت زدن او هیچ تنشی ندارد. او ثابت کرد یک داور بی نقص، بی‌غرض و بدون حاشیه است و به او تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

پاشایی: بازی خوب از آب در نیامد/ به بازیکنان جدیدمان ایمان…
ربیعی:این پیروزی را به کارگران کارخانه مس، مردم رفسنجان و…
عنایتی: از عمکرد بازیکنانم راضی نیستم/ قسم خورده‌ام که درمورد داوری…

انتهای پیام/