امداد رسانی هیات های قایقرانی به مناطق سیلزده ادامه دارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از تاکید وزارت ورزش و جوانان برای امدادرسانی به هموطنان سیلزده از جمله استان گلستان، فدراسیون قایقرانی تمامی هیات های استانی خود را به صورت آماده باش قرار داد و از ورزشکاران رشته های مختلف خواست که با تجهیزات خود برای تسهیل روند امدادرسانی راهی گلستان شوند.
علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی اظهارداشت: تمامی قایقران ها از استان های مختلف با تجهیزات کامل برای امداد رسانی راهی استان گلستان شدند و فعالیت های خود را آغاز کردند.
وی افزود: قایقران های استان های گلستان و مازندران نیز در کنار قایقرانان امداد رسان به هم وطن های سیلزده کمک می کنند.
رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امداد رسانی در مناطق سیلزده در حالی ادامه دارد که با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی کشور مبنی بر احتمال بارش دوباره، با نظر فدراسیون قایقرانان همه هیات های استانی کشور درحال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیلزده تجهیزات امدادی را ارسال کنند.
سهرابیان خاطرنشان کرد: در این مدت بسیاری از قهرمانان قایقرانی کشور با تجهیزات کامل در مناطق سیلزده حاضر شدند و به هم وطنان سیلزده امداد رسانی کردند.
درسیلی که ایام نوروز بیشتر شهرهای ایران را در نوردید، تعدادی از هم وطن های کشورمان جان خود را از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.

منبع:ایرنا