امیدوارم سال جدید با درخشش فرنگی‌کاران آغاز شود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جمشید خیرآبادی با بیان اینکه نمایندگان ایران در نخستین روز از سال جدید باید در رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال آسیا به میدان بروند، اظهار داشت: این پیکارها در حالی از روز اول فروردین ماه در شهر اولان باتور مغولستان آغاز می‌شود که فرنگی کاران ۷ وزن از تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت. طبیعتاً در همین روز چهره تیم قهرمان مشخص می‌شود که امیدوارم بچه‌های ما با کشتی‌های پیروزمندانه خود در این مسابقات، استارت خوبی برای سال جدید بزنند.

وی در خصوص اینکه رقابتهای امیدهای آسیا برای نخستین بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیکارهای زیر ۲۳ سال آسیا برای نخستین بار با نظر اتحادیه جهانی کشتی در قاره کهن برگزار می‌شود که طبیعتاً این موضوع در شناخت ما از حریفان تأثیرگذار است. ما هنوز از مدعیان آسیایی خود در این آوردگاه قاره‌ای، شناخت کافی نداریم. این در حالیست که اروپایی‌ها تاکنون هشت دوره رقابتهای قهرمانی امیدهای این قاره را برگزار کرده اند و شناخت خوبی از حال و هوای مسابقات این رده سنی دارند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید در پایان به روند آماده سازی این تیم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بچه‌های تیم امید مدتی است در اردوی مشترک با تیم بزرگسالان حضور دارند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند. فرنگی کاران امید با انگیزه و روحیه مطلوبی مهیای مسابقات می‌شوند که امیدوارم در نهایت با نتایج قابل قبولی از این آوردگاه آسیایی خارج شوند.

اردوی مشترک تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید از روز ۱۳ اسفندماه در خانه کشتی تهران آغاز شد و تا روز ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

نخستین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا طی روزهای اول تا چهارم فروردین ماه سال ۹۸ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

منبع: مهر