امیدواری هواداران آبی | احیا شدن مهاجم نیمکت‌نشین استقلال بعد از ورود آندره استراماچونی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، استراماچونی این روزها سخت در تلاش است تا بازیکنانی که فصل قبل نتوانستند خودی نشان دهند را به روزهای آرمانی نزدیک کند. یکی از این بازیکنان مرتضی تبریزی است که با انتقالی گران قیمت در هفته چهارم فصل قبل از ذوب آهن اصفهان به استقلال آمد اما عملکرد او طوری نبود که هواداران این تیم را راضی کند.

تبریزی هر ساله با پیراهن ذوب آهن یکی از چهار گلزن برتر لیگ بود اما در استقلال فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد و طبعا نتوانست آنطور که باید با پیراهن آبی دروازه رقبا را باز کند. با ورود استراماچونی اما شرایط برای این بازیکن گلزن تغییر کرده است و در شش مسابقه دوستانه ای که استقلالی ها در این مدت انجام دادند تبریزی درخشش قابل قبولی داشته است که امید هواداران را بیش از پیش کرده است.

امید‌های استقلال، نیروی زمینی، هارتلند نیجریه، پولستی رومانی، بادران و ماشین سازی حریفان شاگردان استراماچونی در دیدار‌های تدارکاتی بوده اند و مرتضی تبریزی توانسته در این ۶ بازی بیشترین تعداد پاس گل را به سایر بازیکنان استقلال بدهد. تبریزی در این شش مسابقه موفق به زدن 3 گل و دادن 5 پاس گل شده است که سرمربی ایتالیایی از این بابت بسیار خرسند شده که می تواند روی این بازیکن در طول فصل حساب ویژه ای باز کند.

خبرنگار: سپهر خرمی