امیر حسینی: در هیچ فینال شکست نخورده ام/ اکبری کارش را می‌دانست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم والیبال سایپا امروز با شکست کاله مازندران جواز حضور در فینال مسابقات لیگ برتر والیبال را بدست آورد.

امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال سایپا پس از صعود به مرحله فینال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بسیار خوبی بود. در مرحله رفت مسابقات کار سختی در آمل داشته ایم. تیم بسیار اذیت شد اما با آنالیز خوبی که کادر فنی انجام داد موفق شدیم پیروز شویم. امروز کار راحت تری داشتیم. کاله تیم جوانی دارد و همین فشار زیادی بر روی بازیکنان این تیم وارد کرد اما در نهایت با کمک کادر فنی موفق شدیم این بازی را نیز پیروز و راهی فینال شویم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که موتور تیم سایپا در مرحله پلی آف روشن شد و این تیم نتایج خوبی کسب کرد، افزود: پیمان اکبری برای مسابقات برنامه داشت و می‌دانست که چه کاری را انجام می‌دهد. نوع تمرینات او به نحوی بود تا تیم بتواند در مرحله پلی آف رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کند. خوشحالیم که راهی فینال شده ایم.

امیر حسینی درباره پیش بینی اش از فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تا به امروز در هیچ یک از فینال رقابت‌ها نباخته ام. به چیزی که در پیش می‌گیرم ایمان دارم و هر بار که پا به فینال مسابقات گذاشته ام پیروز بوده ام.

منبع: مهر