امیر غفرانی: تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون کشتی نگرفته‌ام

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر غفرانی (عفراتی) در حاشیه نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی درباره بازگشت خود به کشتی بعد از کاندیداتوری امیررضا خادم در این فدراسیون، گفت‌: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام و تصور می‌کنم که اظهار نظر در این خصوص زود است. امیدوارم هر چه که به صلاح کشتی است، رخ دهد. من در حال حاضر مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز هستم و با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنم.

وی درباره حضور امیر رضا خادم در کاندیداتوری فدراسیون کشتی، اظهار کرد: خادم از خانواده کشتی است و در زمانی که ۱۷ سال پیش مسئولیت فدراسیون را برعهده داشت کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشت. تمام تیم‌ها در سطح دنیا و آسیا چه آزاد و چه فرنگی در زمان ریاست وی در جایگاه اول قرار داشتند و حتی در سالهای ۸۰-۸۱ فنی‌ترین کشتی‌گیر از بین کشتی‌گیران ایران یعنی حاجی زاده و حسن رنگرز انتخاب شدند و من به یاد دارم که در آن زمان در مجله فیلا این مساله گزارش شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه، اضافه کرد: من معتقدم که خادم برای کشتی مؤثر است و قطعاً می‌تواند کشتی را به سر منزل مقصود برساند.

وی همچنین درباره برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی، اظهار کرد: این گونه نشست‌ها می‌تواند در ایجاد هم اندیشی و شبکه سازی در ورزش همگانی بسیار تأثیر گذار باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی که در ورزش همگانی کار می‌کنند در یک راستا بتوانند از تمام امکانات و زیر ساخت‌ها حداکثر استفاده را داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در پایان، خاطر نشان کرد: من معتقدم ورزش همگانی در ایجاد شادابی و نشاط خانواده‌ها نقش اساسی بر عهده دارد. ما از طریق توسعه ورزش همگانی می‌توانیم بر بسیاری از بیماری‌ها و استرس‌هایی که در جامعه وجود دارد غلبه کنیم و جامعه‌ای شاداب و پر نشاط را داشته باشیم.

منبع: ایسنا