امیر قلعه‌نویی می‌‍تواند گل‌گهر را در میانه فصل رها و به استقلال برود؟

امیر قلعه نویی بعد از دیدار با پرسپولیس و در روز شنبه به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود؟ باید کمی صبر کرد تا ببینیم شایعه فضای مجازی برای بازارگرمی است و یا شایعه ای است که به حقیقت تبدیل می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گفته می‌شود یکی از مدیران استقلال با امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی گل گهر سیرجان به توافقات اولیه رسیده و احتمال دارد بعد از بازی جمعه گل گهر و پرسپولیس خبر حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال رسانه‌ای شود.

البته در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تایید نمی‌کنند، اما به هر حال امیر یک گزینه بسیار جدی است و شنیده می شود نسبت به فرهاد مجیدی شانس بیشتری دارد. حالا باید منتظر بازی جمعه پرسپولیس و گل گهر در سیرجان باشیم تا ببینیم بعد از آن چه اتفاقاتی می افتد؟

با توجه به سبک بازی نه چندان مناسب تیم محمود فکری، هواداران استقلال دو روزی است که در محل تمرین استقلال حاضر شده و خواستار استعفای فکری و کادر فنی او شدند. البته بجز حنیف عمران زاده سایر اعضای کادر فنی استقلال معقتد هستند که باید به آنها فرصت داد و اهل استفعا نیستند چرا که عقیده دارند با استعفای آنها چیزی در یک شب تغییر نخواهد کرد.

از لحاظ نتیجه؛ حق با محمود فکری

آرش برهانی و محمود فکری نیز از هواداران استقلال خواستند تا اسیر فضای مجازی نشوند و اجازه دهند که آنها کارشان را بکنند. البته از لحاظ نتیجه حق با محمود فکری است چرا که استقلال تحت هدایت او بیش از هشتاد درصد بازی ها را در صدر جدول بوده اما سبک بازی این تیم طوری است که از همان ابتدا نیز مشخص بود که استقلال به مرور زمان از صدر جدول فاصله خواهد گرفت. البته این اولین باری است که چنین حواشی عجیبی پیرامون استقلال با وجود بالانشینی در جدول رده بندی رخ می دهد و بازیکنان به صورت علنی از کادر فنی در رسانه ها انتقاد می کنند و جریمه هم نمی شوند!

با توجه به حق جدایی امیر قلعه نویی در قراردادش با گل گهر در صورت پیشنهاد استقلال، باید دید آیا این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد و یا امیر در پایان فصل و با کوله باری از تجربه حاصل از مربیگری در گل گهر ( تیمی فارغ از ادعای قهرمانی) به تیم محبوبش بازخواهد گشت؟

بیشتر بخوانید:
قلعه نویی بعد از بازی با پرسپولیس، سرمربی استقلال می شود؟!
قلعه نویی: حاضرم از جامعه داوری دلجویی کنم
داوران نسکافه وبعد چای خوردند از قلعه نویی شکایت نکردند
شکایت ۵ داور لیگ برتری از امیر قلعه نویی

انتهای پیام/