انتخابات والیبال| خنده‌های کاندیداها به هنگام رای دادن اعضا/ تذکر فتاحی به عکاسان

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 صبح امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن هگمتانه هتل المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضا مجمع آغاز شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون والیبال، بهنام محمودی، محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیر حسین منظمی با یکدیگر رقابت می‌کردند.

افشین داوری در مجمع غایب بود و در انتخابات حضور نیافت. افشاردوست و سعادتمند به نفع داورزنی کنار رفتند و منظمی هم انصراف داد. بدین ترتیب داورزنی، رشیدی و محمودی در انتخابات باقی مانده و بر سر صندلی ریاست فدراسیون والیبال رقابت کردند. 

علی فتاحی دبیر مجمع از عکاسان و فیلمبرداران رسانه های مختلف، درخواست کرد که هنگام رای گیری از اعضا و تهیه گزارش، نظم جلسه را رعایت کرده تا آرامش جلسه برقرار شود.

در حالیکه اعضای مجمع در حال رای دادن بودند، نامزدها محمدرضا داورزنی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند و بهنام محمودی برای دقایقی با هم صحبت کرده و با لبخند جلسه سرپایی خود را خاتمه دادند.

منبع: فارس