انتقاد بهرام قدیمی از بودجه فدراسیون هاکی

بهرام قدیمی درباره مجمع امروز کمیته ملی المپیک گفت: ما فدراسیون‌ها عامل و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ساختار هستند و بودجه در اختیار آنها است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رئیس فدراسیون هاکی گفت:بودجه فدراسیون هاکی در سال ١٣٩٢ مبلغ 250 میلیون تومان بود و اکنون 500 میلیون شده، آن هم در حالی که ما فدراسیون المپیکی هستیم و این بودجه کفاف هزینه‌های ما را نمی‌دهد.

قدیمی تصریح کرد: نظر ما این است که انتخابات کمیته به موقع برگزار شود. یک بار هم نشده که انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس عقب بیفتد اما اینجا آقای صالحی امیری هزینه می‌کند و تشخیص می‌دهد افراد کنونی در هیئت اجرایی باشند. می‌خواهند انتخابات را مهر ماه برگزار کنند در حالی که نظر ما برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه است.

رئیس فدراسیون هاکی افزود: باید شاخص‌های فنی را در نظر بگیرند و از افراد متخصص این رشته در هیئت اجرایی دعوت کنند. تیم ما به اندونزی رفته در حالی که اگر من نبودم این اتفاق رخ نمی‌داد. در کنار این موضوع تجهیزات ما وارداتی است که ٢6 هزار دلار هزینه داشته و هزینه‌های دلاری چمن آزادی هم وجود دارد.

قدیمی گفت: این کارها دو میلیارد هزینه داشته درحالی که بودجه کمیته و وزارت برای ما در مجموع یک میلیارد و 900 میلیون است. بودجه جاری ما هم 700 میلیون است و درنهایت چیزی حدود یک میلیارد و 200 میلیون برای ما می‌ماند. اگر ارتباطات نداشتیم قطعا دچار مشکل می‌شدیم.

وی عنوان کرد: هاکی را حذف کردهاند و ما برای احقاق حق‌مان تیم اعزام می‌کنیم. می‌گوییم بودجه را افزایش دهید اما 100 تومان، 100 تومان زیاد می‌کنند. ما گدا نیستیم که 100 میلیون روی بودجه‌مان میگذارند. با 100 میلیون الان نمی‌شود کاری کرد.

قدیمی گفت: من و صالحی امیری هر دو دانشگاهی هستیم و حرف هم را متوجه می‌شویم، او انسان فرهیخته‌ای است و برای هیئت اجرایی ‌ خود هزینه می‌کند.

انتهای پیام/