انتقاد پیروانی از مسئولین/ بجای افتتاح پروژه، آزادی را درست کنید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم درستی در مورد سهمیه تعداد هواداران برای حضور در داربی گرفته نشد و بجای افتتاح پروژه‌های دیگر، آزادی را درست کنند.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: از کسانی که به ورزشگاه آمده‌اند تشکر می‌کنم و از کسانی که اجازه ندادند بقیه وارد ورزشگاه شوند، گلایه دارم. من نمی‌دانم اگر روی داربی آنقدر حساسیت است چرا تعداد تماشاگران آن کم است؟ در برخی از شهرها که برای مسابقه می‌رویم، آنقدر تعداد نفرات در ورزشگاه زیاد است که ما خودمان هم نمی‌توانیم وارد شویم.البته به آن ایرادی وارد نیست، ایراد این است که تعداد تماشاگران اینجا کم  هستند. من دیروز هم از هواداران خودمان عذرخواهی کردم. اما تصمیم گیرنده جای دیگری است و کسانی که در خانه هستند این انرژی مثبت را به ما بدهند.

پیروانی در مورد داربی ۱۰۰ گفت: امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. شرایط تیم خوب است. تیم پرسپولیس پرطرفدار است و توقع از این تیم بالا است و توقع برد و قهرمانی از این تیم وجود دارد.

او در مورد اینکه دوست داشت تماشاگران بیشتری وارد ورزشگاه شوند تا به جذابیت این بازی افزوده شود، گفت: من قبلا هم گفتم تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. البته سالیان سال است قانون داربی تهران ۵۰ – ۵۰ است اما در این بازی فکر می‌کنم ۱۰-۱۰ است. استادیوم آزادی یک نماد است و بازی‌های تیم ملی و پرسپولیس و دیگر تیم‌ها در آن انجام می‌شود و به جای اینکه پروژه‌های دیگر را افتتاح کنند سکوهای ورزشگاه را درست کنند. از بیرون که سکوها  بیرون نگاه می‌کنیم نمای قشنگی ندارد. چند وقت دیگر بازی‌های تیم ملی است و باید فکری شود. چند تا از این پروژه‌هایی که می‌خواهند افتتاح کنند را کم کنند و ورزشگاه آزادی را درست کنند.

پیروانی در مورد اینکه قرار بود تعداد سهمیه تماشاگران بیشتر شود، بیان کرد:  همان ۱۵ هزار نفر باقی ماند. ۷ هزار و ۵۰۰ نفر سهم ما و ۷ هزار و ۵۰۰ نفر سهم استقلال است و تصمیم درستی نیست.

اودر مورد پیش بینی خود از نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: امیدوارم که ما پیروز این بازی باشیم.

انتهای پیام/