انصاری فرد: دیدار ما با استوکس در فیفا

استوکس مهاجم پرسپولیس در نیم فصل دوم به این تیم ملحق شد و بعد بازی با الشارجه دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، این مهاجم ایرلندی که سابقه بی انضباطی در تیم فوتبال تراکتور را در کارنامه داشت و همه پیشکوستان مخالف حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس بودند در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شد و کار خود را با این تیم آغاز کرد.

استوکس بعد از بازی با تیم فوتبال الشارجه از کادر فنی پرسپولیس یک روز مرخصی گرفت اما بعد از آن دیگر به ایران و تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس نیامد.استوکس علت نیامدن خود را شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت تا پایان این مریضی به ایران نخواهد آمد.

دستگیری استوکس در لندن و پایان کار در پرسپولیس

تا قبل از دستگیری استوکس مدیران پرسپولیس امیدوار بودند که این مهاجم ایرلندی به تمرینات برگردد و کار خود را مجدد با پرسپولیس آغاز کرد ولی روز گذشته این بازیکن بی انضباط در فرودگاه لندن بازداشت شد و امروز با قرار وثیقه آغاز شد.

مدیرعامل پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد اعلام کرد که روز گذشته هم خبر دستگیری او در انگلیس منتشر شد که با این تفاسیر تصمیم گرفتیم قید او را بزنیم و دیگر به دنبال بازگشت این بازیکن نیستیم ولی برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس با معاونت حقوقی باشگاه پیگیر کارهای شکایت از او به فیفا هستیم و این مسیر را تا آخر با جدیت می‌رویم تا حق باشگاه پایمال نشود.

بیشتر بخوانید :

پرونده استوکس بسته می شود

معاون حقوقی پرسپولیس : وضعیت کرونا حاد نیست که استوکس بهانه کند

عامل بدبختی استوکس این خانم است