اوساگونا:خوشحالم در تیم پر افتخار پرسپولیس هستم/پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد

کریستین اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که این روز ها در کشور خود است از شرایط این روزهای مبارزه با کرونا می گوید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کریستین اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با شبکه لحظه در مورد وضعیت خود در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا و قرنطینه گفت:وضعيت بدنی من خوب است و تمرينات رو انجام دادم در کشور ما اوايل مجاز به انجام تمرينات به صورت گروهي بوديم. اما الان دولت اين اجازه را نمی دهد و در خانه تمريناتم رو به صورت منظم انجام می دهم. دلیل وضعيت خوب این روز هایم اين است كه كنار خانواد خود هستم و آرامش بیشتری در کنار خانواده ام دارم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط خود در این مدت حضور در پرسپولیس گفت:پرسپوليس يكي از تيم هاي بزرگ آسيا هست ، قطعا بازي در اين تيم افتخار اسن و من سعی داشتم که با تيم هماهنگ شوم كه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فعلا به دلیلی شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

اوساگونا در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده گفت:من در پرسپوليس احساس خوبي داشتم اما بايد ديد چه اتفاقي رخ ميدهد ، اين يك تصميم دو طرفه از سمت تيم و من است و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پرسپولیس پر افتخارترین تیم ایران است

او در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس و طلب های که وی از باشگاه پرسپولیس دارد اظهار داشت:تقريبا همه می دانند من پيشنهاد بهتري از لحاظ مالي از يك تيم ديگر در ايران داشتم اما آن پيشنهاد را رها كردم و به پرسپوليس پيوستم تا در يك تيم پرافتخار بازي كنم.

وی در ادامه گفت:مسائل مالي براي من هميشه در اولويت دوم بوده است و پيشرفت در فوتبال براي من از همه چيز مهمتر است اما پرسپوليس مشكلات مالي دارد و تقريبا اكثر بازيكنان كم دريافت كرده اند ، دريافتي من خيلي كمتر از مقدار توافق شده بین من و پرسپولیس بوده است اما اميدوارم كه مشكل مالي باشگاه سريعتر حل شود تا مشكل من هم حل شود و با قدرت بتوانیم به سمت قهرمانی حرکت کنیم.