اولين محك جدی مارك ويلموتس مقابل هنگ كنگ بدون بازی تداركاتی!

به گزارش خبرنگار ورزشي شبکه لحظه، تيم ملي فوتبال ايران عصر سه شنبه در اولين مسابقه خود از سري رقابت هاي مرحله دوم انتخابي جام جهاني 2022 قطر به مصاف هنگ كنگ خواهد رفت.

اين مسابقه از اين جهت حساسيت بالايي دارد چون شاگردان ويلموتس بدون برگزاري حتي يك مسابقه تداركاتي راهي كشور هنگ كنگ خواهند شد و سرمربي بلژيكي در يك مسابقه رسمي و مهم بايد شاگردانش را محك جدي بزند.

هنگ كنگ از بازيكنان دورگه انگليسي و چيني بهره مي برد و با دراختيار داشتن يك بازيكن از تيم فوتبال ولورهمتون حرف زيادي در ديدار حساس سه شنبه عصر خواهد داشت. سرمربي فنلاندي اين تيم با علم به قدرت تيم ملي ايران، فشار را از روي دوش شاگردانش برداشته و گفته اصلا به نتيجه اين مسابقه فكر نكنند و فقط از فوتبال بازي كردن مقابل ايران لذت ببرند.

لازم به ذكر است كه تيم فوتبال هنگ كنگ تا به حال موفق به صعود از دور دوم به دور سوم مرحله انتخابي جام جهاني نشده است و اين تيم در اولين گام نيز مقابل كامبوج با تساوي 1 بر 1 متوقف شد تا شانسش براي صعود كم شود هرچند عراق و بحرين نيز با تساوي در اولين مسابقه خود راه صعود را براي همه تيم ها به عنوان تيم دوم باز گذاشتند.

سپهر خرمی