اولین پیروزی مینه سوتا با سرمربی جدید در مقابل تاندر به دست آمد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو تیم مینه سوتا تیمبرولوز و اوکلاهاماسیتی تاندر در ادامه رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن مینه سوتا توانست میزبان خود را با نتیجه 117-119 مغلوب سازد.

اندرو ویگین در این دیدار 40 امتیاز برای تیم خود به دست آورد که یکی از بالاترین امتیازات این فصل محسوب می شود.

این اولین بازی مینه سوتا تحت هدایت مربی موقت این تیم رایان ساندرز بود. ساندرز پس از اخراج تام تیبودو بعد از بازی یکشنبه در مقابل لیکرز، جایگزین او شد.  

مینه سوتا 15.5 ثانیه به پایان بازی مانده بود که توپ را از دست داد تا آخرین فرصت را در اختیار تاندر قرار دهد اما هر دو پرتاب سه امتیازی راسل وستبروک از دست رفت و تیمبرولوز صاحب سومین پیروزی پیاپی خود شد.

تیمبرولوز از 40 پرتاب آزاد خود 32 تا را به گل تبدیل کرد در حالی که اوکلاهاماسیتی از 26 پرتاب آزاد 19 پرتاب موفق داشت. ویگین از 18 پرتاب آزاد خود 16 تا  را گل کرد. مینه سوتا 15 ریباند هجومی نیز در این دیدار ثبت کرد.

حدودا 5 دقیقه پیش از پایان مسابقه، رلنز نول با پرش خود سعی کرد از بلاک ویگین جلوگیری کند اما آرنج ویگین محکم به صورت نول برخورد کرد و نول بر زمین افتاد و سرش به کف زمین خورد و نهایتا او را با برانکارد از زمین خارج کردند. این حادثه پنج دقیقه بازی را به تاخیر انداخت.

یک دقیقه بعد، پس از لی آپ وستبروک، جف تیگ از مینه سوتا با دنیس شرودر از اوکلاهاماسیتی با هم درگیر شدند و یکدیگر را هل دادند و پس از بازبینی صحنه، خطای تیگ اعلام و وی از بازی اخراج شد.

برای تیم تاندر، جرج 27 امتیاز گرفت که شامل 5 پرتاب سه امتیازی بود. وستبروک 25 امتیاز  و 16 پاس گل ثبت کرد و استیون آدامز 20 امتیاز به دست آورد.

در حال حاضر تاندر رتبه سوم و تیمبرولوز رتبه یازدهم جدول کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده اند.

نتایج دیدارهای سه شنبه شب:

دنور ناگتس 103 – میامی هیت 99

نیویورک نیکس 95 – گلدن استیت واریرز 122

مینه سوتا تیمبرولوز 119 – اوکلاهاماسیتی تاندر 117

واشنگتن ویزاردز 115 – فیلادلفیا سونتی سیکسرز 132

آتلانتا هاوکس 101 – تورنتو رپترز 104

ساکرامنتو کینگز 111 – فینیکس سانز 115

ایندیانا پیسرز 123 – کلولند کاوالیرز 115

شارلوت هورنتس 109 – لس انجلس کلیپرز 128

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای