اولیور کان: انگار ماینتس برای قهرمانی بوندسلیگا می‌جنگید!

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در فصل آشفته بایرن مونیخ که ممکن است نوار 10 سال قهرمانی پیاپی این تیم در بوندسلیگا قطع شود، اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بیش از هر کسی زیر تیغ تیز انتقادات قرار گرفته و حتی موضوع اخراجش هم مطرح شده است.

پس از شکست 3-1 بایرن مونیخ در خانه ماینتس، تیم توماس توخل صدر جدول را از دست داد و حالا شاهد صدرنشینی دورتموند است. اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در گفت‌وگو با ZDF در خصوص احتمال جام نبردن تیمش در این فصل گفت:

ترس از به پایان رساندن فصل بدون کسب جام؟ ترسی نداریم اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، البته که یک فاجعه برای همه ما خواهد بود. در نیمه دوم بازی به خودم گفتم کدام تیم برای قهرمانی می‌جنگد؟ همان تیمی که قرمز پوشیده؟ [ماینتس قرمز و بایرن مونیخ سرمه‌ای]. تیم حریف برای هر سانتی‌متر می‌جنگید و می‌خواست بازی را ببرد اما بازیکنان ما چنین اشتیاقی نداشتند.

اولیور کان با وجود شایعات فراوان درباره اخراجش، خودش نگران این موضوع نیست:

اخراج خودم؟ مسئله حتی شایعه روزنامه‌ها هم نیست. اگر درست متوجه شده باشم، یک نفر توییت نوشته و بقیه هم آن را نشر داده‌اند. سپس در خصوص چنین مسئله‌ای جو ایجاد می‌شود.

یولیان ناگلزمان در حالی از بایرن اخراج شد که این تیم هنوز شانس قهرمانی سه‌گانه داشت:

اخراج ناگلزمان به علت به خطر افتادن اهداف فصل؟ همیشه درباره اهداف بلند مدت صحبت کرده‌ام. موضوع فقط اهداف این فصل نیست. البته که دوست داشتیم در جام حذفی پیشروی کنیم و مقابل منچسترسیتی نبرد پایاپای‌تری داشته باشیم. منچسترسیتی در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و صعود مقابل این تیم ساده نیست.

انتهای پیام/