اکرم محمدی : کمیته انضباطی بدون ادله حکم محرومیت من را صادر کرد

گزارش اختصاصی سرویس ورزشی شبکه لحظه، اکرم محمدی که دارنده اولین مدال آسیایی بانوان ایران در رشته اسنوکر می باشد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مدت دوسال از حضور در مسابقات بیلیارد محروم شد..در همین خصوص خبرنگار ورزشی شبکه لحظه  یک گفتگوی تلفنی انجام داد که مشروح آن را در ذیل میخوانید.

*از چه زمانی بیلیارد را شما شروع کردین؟
من 5/6 سال که در این رشته به صورت حرفه ای وارد شدم و الان 5 سال که در تیم ملی اسنوکر هستم. 11 مدال طلا کشوری و سومین مدال برنز آسیایی در واقع اولین مدال تاريخ بيليارد بانوان ايران است.

*وی در مورد آخرین تورنمنت که شرکت کرد گفت : سه ماهه پیش درمسابقات کشوری تهران شرکت کردم و سوال من اين است كه اگر بنده به گفته فدراسيون مشكلات (اخلاقي) داشته ام چرا قبلا به من و هيئت كرج ابلاغ نشده است و دقيقا بعد از انتخاب مجدد آقاي اسكندري به عنوان رئيس فدراسيون به وجود آمده است؟

اکرم محمدی در مورد اختلاف نظر بوجود آمده با فدراسیون گفت :
نائب رئیس فدراسیون خانم اسداللهي دلایلی كه به من گفتند اين بود در مصاحبه حرف از اعزام با هزينه شخصي زدم و به درخواست بازرسي وزارت ورزش در وزارت ورزش حضور داشتم، و در آنجا به من اعلام كردند كه تمام هزينه هاي مسابقات جهاني و آسيايي را به فدراسيون پرداخت كرده اند در صورتي كه ما با هزينه شخصي رفته ايم!

کمیته انضباظی فدراسیون هم مدعی این بود که من مشکلات اخلاقی دارم و من ازآنها اسناد خواستم که دیروز هیچ سندی به من ارائه نشد و فقط برای من شفاهی خوانده شد! من حتی ازآنها پرسیدم که چه زمانی بوده؟ مثلآ بحث عدم رعایت شئونات اسلامی بوده که پرسیدم این کجا بوده؟چه تاریخی بوده و اینکه چه اسنادی دارین ؟ گفتند ما گزارش هایی داریم . وكيل بنده آقايان تقي خاني و ملكي از رئيس كميته انضباطي پرسيدند كه بايد سندی دال بر ادعای شما باشد اینگونه و بدون مدرک نمیتوان کسی را محکوم کرد یا به او اتهام زد !
به من هیچ اسنادی ارائه نشد و با کمال تعجب با اینکه من نه صحبت هایی که شده بود را قبول کردم و نه رد کردم و منتظر یک جلسه دیگه بودم ولي ساعت 3 بعدازظهر به فاصله 5 ساعت حکم من صادر شد که من فکر میکنم تخلف باشد چراکه کمیته انضباطی که تشکیل دادند بر خلاف أصول و قواعد رسيدگي ميباشدو بدون حضور نمايندگاني از وزارت ورزش بوده است.

محمدی در مورد ادعای آقای هاشم اسکندری وی را متهم به سیاه نمایی کرد، گفت :
باید بگویم که احتمالآ چیزایی را گفتم که نباید میگفتم چراکه به ضرر فدراسیون بود. خواهشی که از تماممسئولين و خبرنگاران و رسانه محترم دارم این است که لطفآ این مسئله را پیگیری کنند که اگر من مشکلی داشتم چرا قبلآ ابلاغ نشده بود وبه یکباره بعد از انتخابات من محکوم میشوم و اينچنين با مديريت سليقه اي با زندگي ورزشي بنده بازي ميشود

وی در پایان در مورد اتفاقاتی که رخ داده گفت :
با جریاناتی که بوجود آمده واقعآ نمیدانم چه باید بگویم ،خیلی سخت است کسی که زندگیش را در این رشته گذاشته و هزینه کرده و توانسته این همه افتخار کسب کند اينگونه مورد بي رحمي مسئولين فدراسيون قرار ميگيرد. به این موردها رسیدگی و ورود کنند و ببینند حق با چه کسی است؟

 

 

 

 

 

 

در همین ارتباط می خوانید:

اسکندری: محرومیت بانوی اسنوکرباز انضباطی بوده نه بخاطر مصاحبه