این تیم بدون من هم مدعی صعود است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود فکری پس از پیوستن به تیم استقلال جنوب و در مورد جدایی از شاهین بوشهر گفت: اتفاقات زیادی افتاد، من در نیم فصل و پس از بازی مقابل همین تیم استقلال جنوب، مصاحبه‌ای انجام دادم و در مورد پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان صحبت کردم، از این مسئله ناراحت بودیم، حتی پس از آن خداحافظی هم کردم و پای مذاکره هم رفتم و به امضا هم رسید، اما با من تماس گرفتند و از من خواستند به آنها فرصتی بدهیم و تیمی خوبی که درست کرده بودیم حفظ کنیم، برگشتیم اما اتفاق خاصی نیفتاد، دیدگاه من این است که وقتی شانس صعود دارم تمام تلاشم را بکنم که این اتفاق بیفتد. 

فکری در مورد انتشار تصویر یک چک در فضای مجازی که نشان می‌دهد او مبلغی از باشگاه شاهین بوشهر پول گرفته، گفت: این چک فقط صادر شد و خبر آن هم پخش شد اما ریالی به من پول نرسیده است، باید بگویم تنها ۶ درصد در کل فصل از باشگاه پول گرفتم، در صورتی که تعهد باشگاه اینگونه بوده که قبل از اولین بازی باید ۳۰ درصد می‌گرفتم و تا به حال باید ۶۵ درصد دریافت می‌کردم، اما تنها ۶ درصد دریافت کردم، اخبار دیگر کذب است و من دریافتی بیشتری نداشتم، البته نگرانی من این است که قرار نیست فقط من پول بگیرم و قرار است تمام بازیکنان به حق و حقوق‌شان برسند. 

فکری در مورد انتخاب تیم استقلال جنوب گفت: در بهترین و یا حتی بدترین شرایط نمی‌توان قولی داد، اما تیم جنوب از بازیکنان خوبی برخوردار است، بدون من هم می‌توانند مدعی صعود و قهرمانی باشند و اینکه پتانسیل خوبی دارند و مجموعه باشگاه از مدیریت خیلی خوبی هم برخوردار است. حق و حقوق بازیکنان تا جایی که باید پرداخت شده، با این حال پیگیر هستم که اگر کم و کسری بوده انجام شود، در مجموع باشگاه بسیار خوبی است و من به این دلایل این تیم را انتخاب کردم. 

سرمربی جدید استقلال جنوب در مورد اینکه اگر این تیم را به لیگ برتر ببرد، برای دومین بار متوالی باعث صعود یک تیم از لیگ آزادگان شده،‌گفت: خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد، با شاهین هم که شروع کردیم کسی فکر نمی‌کند این تیم بتواند مدعی صعود باشد یا به صدر جدول برسد،‌ اما این اتفاق افتاد، مطمئن باشید این روحیه و این خواسته در وجود من هست که تمام انرژی‌ام را بگذارم و تمام تلاشم را بکنم که بتوانیم به قهرمانی و صعود برسیم. 

فکری ادامه داد: من تا به حال به عشق مردم بوشهر و هواداران شاهین که خیلی با معرفت بودند مسائل را تحمل کردم. بحث مالی برای خودم، بحث ‌آخر بود و اولویت من بازیکنان بودند که حمایت‌ نمی‌شدند.
من تنها ۶درصد دریافتی داشتم و بازیکنان حدود ۳۵درصد گرفتند. متاسفانه قول‌هایی که داده بودند عملی نمی‌شد و به همین خاطر نتوانستم تحمل کنم. این دلیل جدا شدن ‌من بود و بابت این اتفاق از مردم عذرخواهی می کنم.

منبع: فارس