ایکادری: اکنون وقت پیوستن به رئال مادرید نیست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مائورو ایکاردی قصد دارد با ایترمیلان برنده جام شود و زمان انتقال به رئال برای او فرا نرسیده است. مهاجم آرژانتینی همواره در صدد بوده به رئال بپیوندد و گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید سعی دارد با او در ماه ژانویه که زمان نقل و انتقالات است قرارداد امضا کند.

ایکاردو می گوید فعلا به ترک سن سیرو فکر نمی کند:

“فکر نمی کنم الان زمان مناسبی باشد. من از باشگاه فعلی ام راضی هستم. من همیشه اهدافم را به طور شفاف بازگو کرده ام: اول بازگشت به لیگ قهرمانان با اینترمیلان و دوم برنده شدن یک جام با این تیم.”

ایکاردی تا 2021 با اینترمیلان قرارداد دارد و پیرو آسیلیو در اکتبر اعلام کرد که از این بازیکن 25 ساله انتظار دارد قرارداد خود را تمدید کند.

ایکاردی در این فصل از رقابت های سری آ در 10 حضور خود در بازی ها 7 گل به ثمر رسانده است، اما به خاطر عدم حضور در بازی های تمرینی اینتر مورد انتقاد قرار گرفته است. ایکاردی معتقد است که تمرکز او باید روی گلزنی باشد:

“مهاجم باید گل بزند، هافبک باید بازی سازی کند، مدافع باید دفاع کند و دروازه بان باید دروازه را نجات دهد. مردم انتقادات زیادی از من میکنند و می گویند که مشارکت من در بازی ها کافی نیست اما من به حرفهای روزنامه نگاران و منتقدین کوچکترین اهمیتی نمی دهم رسالت من گل زدن است.”

 

 

 

 

 

 

 

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: بین اسپورت