ایکاردی آماده تمدید قرارداد با اینتر؛ دست رئال از مهاجم آرژانتینی کوتاه ماند؟

به نظر می‌رسد ناکامی‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید کماکان ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها، نیاز مبرم به حضور یک نام بزرگ در سانتیاگو برنابئو احساس می‌شد. اما فلورنتینو پرز کماکان نتوانسته ستاره‌ای را به مادرید بیاورد؛ این برخلاف رویه معمول پرز و نقل و انتقالات جنجالی اوست. تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا عملکرد مدیر لوس بلانکوس مورد انتقادات زیادی قرار گیرد.

در ماه‌های اخیر از مائورو ایکاردی به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید یاد می‌شد. مهاجم آرژانتینی که طی 200 بازی برای اینترمیلان، 119 گل به ثمر رسانده است. با وجود نمایش‌های نه چندان جالب کریم بنزما، حضور ایکاردی در مادرید می‌توانست هواداران رئال را تا حدودی راضی کند. اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که دست پرز از ایکاردی هم کوتاه مانده است.

واندا نارا، همسر و مدیربرنامه‌های مائورو ایکاردی، امروز خبر از آمادگی همسرش برای تمدید قرارداد با اینتر داد. قرارداد کنونی ایکاردی با اینتر تا سال 2021 اعتبار دارد؛ یک بند آزادسازی در این قرارداد گنجانده شده که به موجب آن هر باشگاه غیرایتالیایی با پرداخت 110 میلیون یورو و توافق با ایکاردی، می‌توانست او را به خدمت بگیرد. شایعات نقل و انتقالاتی فراوان پیرامون ایکاردی و وجود بند آزادسازی هواداران اینتر را بابت جدایی احتمالی کاپیتانشان نگران کرده بود اما اخبار امروز آن‌ها را خوشبین به ادامه حضور ایکاردی در تیم کرده است. همچنین در صورت امضای قرارداد جدید احتمالا دیگر خبری از بندهای این چنینی نخواهد بود.

با توجه به اتفاقات امروز، باید دید باز هم نام ایکاردی در اخبار نقل و انتقالاتی رئال مادرید مشاهده می‌شود یا توجهات در مادرید معطوف به ستاره‌ای دیگر خواهد شد.

منبع: وبسایت بین‌المللی گل