باخت سیکسرز در خانه / ثبت چهل و هفتمین دبل دبل برای امبید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیدار دیگری از هفته هیجدهم رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب فیلادلفیا سونتی سیکسرز میزبان بوستون سلتیکس بود که این دیدار با نتیجه 112-109 به سود سلتیکس پایان یافت.

گوردون هیوارد بازیکن ذخیره سلتیکس 26 امتیاز گرفت تا در این بازی که حال و هوای مسابقات حذفی بر آن حاکم بود تیم میزبان را مغلوب سازد.

ال هورفورد 23 امتیاز گرفت و جیسون تیتوم 20 امتیاز و 10 ریباند افزود تا روند باخت های متوالی سلتیکس در دو بازی گذشته اش متوقف شود.

کایری اروینگ، بازیکنی که برای تیم آل استار برگزیده شده، به دلیل مصدومیت زانو در ترکیب تیم حاضر نبود.

جوئل امبید با 23 امتیاز و 14 ریباند چهل و هفتمین دبل دبل خود را به ثبت رساند و جیمی باتلر نیز 22 امتیاز و 9 ریباند گرفت. بن سیمونز و جی جی ردیک نیز هر یک 16 امتیاز به دست آوردند.

این اولین باخت سیکسرز از زمانی است که توبیاس هریس را طی مبادله ای با لس انجلس لیکرز به خدمت گرفته است. پیش از این دیدار، سیکسرز هر دو بازی پیشین خود را برده بود.

سلتیکس در کوارتر اول به برتری 18-28 دست یافت، اما سیکسرز با کسب 5 امتیاز متوالی این کوارتر را 23-28 به پایان رساند. در کوارتر دوم سلتیکس تنها یک امتیاز از حریف بیشتر گرفت تا نیمه اول 46-52 به سود سلتیکس پایان یابد. کوارتر سوم با نتیجه 74-77 به سود سلتیکس تمام شد . در کوارتر چهارم علیرغم آن که دو تیم امتیازات برابر کسب کردند، اما این سلتیکس بود که توانست در یک رقابت متوازن پیروزی را از آنِ خود سازد.

مارکوس اسمارت در حالی که تنها 23.9 ثانیه به پایان بازی مانده بود با یک پرتاب دانک سرنوشت بازی را تعیین کرد.

با این نتیجه، سلتیکس در جایگاه چهارم و سیکسرز در جایگاه پنجم جدول کنفرانس شرق قرار گرفتند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای