بادامکی: قانون سقف قرارداد فقط باید برای ما وضع شده ؟

فصل قبل را هواداران به یاد دارند که مقابل تیم‌های هوادار و سپاهان باختیم، اما در نهایت به هر ۳ جام ممکن دست یافتیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در فصل‌های گذشته هم که تیم به انواع افتخارات دست یافت، در برهه‌ای با نتایج بد روبه رو شدیم. فصل قبل را هواداران به یاد دارند که مقابل تیم‌های هوادار و سپاهان باختیم، اما در نهایت به هر ۳ جام ممکن دست یافتیم.
وی افزود: قانون سقف قرارداد فقط باید برای ما وضع شده، انگار بقیه تیم‌ها از مریخ آمده‌اند و قانون شامل حالشان نمی‌شود. من خودم ۲۰ سال در لیگ برتر بازی کردم و یک بار ندیدم بازیکنی از رقم قراردادش بگذرد، حالا ناگهان همه خودجوش فردین شدند و قراردادشان را با تیم‌هایشان کاهش دادند؟
بادامکی در پایان گفت: اگر قانونی وضع شده باید برای همه لازم الاجرا باشد، یک امتیاز از پرسپولیس بابت چیزی کم کردند که اصلا در قبال تخلف سایر تیم‌ها هیچ بود. همین هفته مقابل سپاهان دیدید حریف اندازه ۲ تیم بازیکن داشت، مگر می‌شود این همه ستاره را با رعایت سقف دور هم جمع کرد؟ استقلال هم وضعیتی مشابه دارد اما شاهدیم که هیچ اتفاقی برای این تیم نمی‌افتد. وقتی قانون برای همه اجرا نشود، مشخص است که حس بی اعتمادی پیش می‌آید و همه تصور می‌کنند که پشت پرده‌ای در کار است.بعد از بازی با سپاهان، مدیران باشگاه تصمیم خود را گرفته‌بودند و پس از آن، از من هم نظر خواستند، ولی تصمیم نهایی را خودشان اتخاذ کردند، زیرا اصلا در حیطه وظایف من نیست که بخواهم بگویم تیم جریمه بشود یا نشود.