بازتاب رسانه های اسپانیا از ناکامی رئال مادرید+عکس

رسانه‌های اسپانیایی از تسلیم‌شدن کهکشانی‌ها در رقابت با بارسلونا بر سر کسب مقام قهرمانی لالیگا اسپانیا نوشتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ تیم رئال مادرید شنبه شب و در فاصله ۱۰ هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا، با نتیجه سه بر دو مغلوب ویارئال در خانه خودی شد تا فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین به ۱۲ امتیاز برسد. بارسلونا در بازی امشب با خیرونا، این شانس را دارد تا این فاصله را بیشتر کند.

مطبوعات ورزشی اسپانیا در شماره‌های امروز (یکشنبه) خود، مطالب اصلی خود را به شکست شاگردان آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو پس از پیروزی درخشان چهار بر صفر مقابل بارسلونا در جام حذفی اختصاص دادند و تلویحاً از پایان ماجراجویی رئال مادرید در لالیگا نوشتند.

روزنامه «مارکا» چاپ مادرید با اشاره به جدال چهارشنبه شب رئال مادرید و چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو، تیتر «چلسی در سر» را انتخاب کرد و نوشت: نیم دیگر حواس رئال مادرید به بارسلونا بود.

«آ اس» روزنامه دیگر چاپ مادرید هم به بازی چهارشنبه شب رئال مادرید و چلسی اشاره کرد و با انعکاس درخشش «ساموئل چوکووئزه» مهاجم نیجریه‌ای زیردریایی زرد که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند، نوشت: چوکووئزه زنگ خطر را به صدا درآورد.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم به شکاف عمیق امتیازی میان رئال و بارسا در صدر جدول پرداخت و نوشت: رئال مادرید لیگ را از دست داد.

روزنامه دیگر چاپ کاتالونیا یعنی «موندو دپورتیوو» هم مطلبی مشابه را انتخاب کرد و نوشت: رئال مادرید تسلیم شد.

به‌رغم این شکست «کارلو آنجلوتی» سرمربی رئال مادرید در پایان این بازی درباره واکنش شاگردانش در دیدار چهارشنبه شب ابراز اطمینان کرد و گفت: بازی چلسی، داستان متفاوتی خواهد داشت.

رئال مادرید در بازی بعدی خود در لالیگا، شنبه آینده مهمان تیم رده پانزهمی کادیز خواهد بود.

انتهای پیام/