بازگشت رافت به شهرداری آستارا / شگفتی ادامه می یابد؟

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری آستارا به تمرینات این تیم بازگشت.

در حالی که پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا پس از دیدار برابر هوادار تهران در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول که با برد و قهرمانی نیم فصل شهرداری چی ها همراه شد به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان شهرداری بندرآستارا از سمتش استعفاء داده بود اما وی پس از 4 روز غیبت در تمرینات شهرداری آستارا بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
رافت در خصوص بازگشتش به تمرینات شهرداری آستارا اظهار داشت: در این 4 روز به عینه دیدم که مردم و مسئولان آسنارا چقدر به من لطف دارند. آنقدر با من تماس گرفتند که در نهایت تسلیم و شرمنده شدم و تصمصیم گرفتم که به تمرینات بازگردم.
وی ادامه داد: دست به دست هم داده و با تمام قدرت نیم فصل دوم را ادامه خواهیم داد. این تیم مال استان گیلان و شهر آستارا است. فوتبال آستارا و گیلان همیشه سزآمد و بر سر زبان ها بوده و بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کرده است.
سرمربی شهرداری آستارا افزود: درست است پول نداریم اما بازیکنان ما شرف دارند. بازیکنان تیم ما باغیرت و تعصب خاصی دارند ما از روزی که به این تیم آمدیم تعصب و غیرت حرف اول را در این تیم زده است.
ایشان بیان داشت: هم من و هم هیئت مدیره باشگاه از نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی درخواست کردیم به وضعیت این تیم رسیدگی کند. برخی تیم ها نیز از این فرصت که ما با مشکلات مالی روبرو هستیم نهایت استفاده را کرده و به سراغ بازیکنان ما می آیند که این کار قشنگ و درستی نیست. و اکر تیمی بازیکن ما را می خواهد باید به صورت رسمی و مکتوب این موضوع را با باشگاه در میان بگذارد.
رافت ادامه داد: باشگاه و ما برای این بازیکنان زحمت کشیده ایم و درست نیست که اینطور حق ما را پایمال کنند. همه چیز پول نیست ما نشان دادیم که با کار سالم نیز می توان به موفقیت رسید. از مسئولان بندرآستارا خواهش می کنم که ما را تنها نگذارند چرا که نیم فصل دوم برای ما بسیار سخت خواهد شد علت آن هم این است که سایر تیم ها بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده اند. به همین دلیل حداقل بتوانیم با کمک هایی که به ما می شود در پایان فصل رو سفید شویم.
به گزارش دی اسپورت؛ با بازگشت پایان رافت به شهرداری آستارا باید دید که شگفتی شهرداری چی ها که در نیم فصل اول با کسب نتایج مطلوب و قهرمانی همراه شد در نیم فصل دوم نیز ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:
رافت: یک عده نمی خواهند من اینجا باشم
پایان رافت: تراکتور خوش شانس بود که تنها یک گل خورد
رافت: بازیکنانم در نیمه اول بازی را تمام شده دانستند

انتهای پیام/