Home فوتبال بازگشت طوفان زرد آسیا

بازگشت طوفان زرد آسیا

تیم فوتبال سپاهان که در رتبه دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، در تلاش است تا به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان با پنج قهرمانی در لیگ برتر، پر افتخار ترین تیم در این رقابت‌ها است. این تیم از سال ۸۰ به بعد بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. مدیریت با ثبات سپاهان مورد توجه همگان قرار گرفت. مدیریت خوب سپاهان در گذشته باعث شد بود که این تیم به افتخارات خوبی برسد و از لحاظ سخت افزاری و تیمی در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

نخستین قهرمانی سپاهان با هدایت فرهاد کاظمی به دست آمد. در گذشته رقابت برای قهرمانی در لیگ دو قطبی بود اما سپاهان تنها تیم شهرستانی بود که توانست این قهرمانی را از پایتخت بگیرد و پنج بار جام قهرمانی را به خانه ببرد. قناری ها در دو فصل اخیر دستخوش تغییرات مدیریتی شدند که این تیم تحت شعاع مدیریت ضعیف تا مرز سقوط به لیگ دسته یک هم پیش رفت.

زمانی که ساکت در بخش مدیریتی سپاهان بود این تیم روند رو به رشد خود را طی می‌کرد اما با رفتن وی سپاهان هم از ثبات مدیریتی خارج شد. مدیریت های ضعیف به این تیم لطمه زد.اتفاقات فصل گذشته باعث شد تا بار دیگر مسئولان سپاهان برای فرار از وضع موجود بار دیگر به امیر قلعه نویی پناه ببرند. مربی که توانست تیم را دو سال متوالی قهرمان لیگ برتر کند و بهترین تیم تاریخ سپاهان را در تاریخ به ثبت برساند.

قلعه نویی در لیگ هجدهم با جذب بازیکنان خوب توانست بار دیگر سپاهان مورد انتظار را طراحی کند. نماینده اصفهان با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم جام حذفی را هم جدی پیگیری می‌کند و از همان مرحله نخست با ترکیب اصلی به میدان رفت. سرمربی این تیم در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: علاوه بر قهرمانی لیگ برتر به دنبال فتح جام حذفی هم هستیم.

سپاهان اکنون به دنبال ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر است و قلعه نویی به عنوان فرشته نجات قناری‌ها همه تلاش خود را به کار می‌برد تا کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند. این مربی کهنه‌کار که قهرمانی در لیگ برتر را به خوبی می‌داند می‌خواهد ششمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را به نام خود تمام کند.

*قلعه‌نویی مربی کاربردی است

سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق سپاهان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: قلعه نویی مربی کاربردی است که مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را به خوبی می‌داند. سپاهان بعد از رفتن ساکت با خلع مدیریتی مواجه شد

وی در ادامه بیان کرد: در دو فصل گذشته شرایط بسیار بدی داشت اما اکنون با جذب بازی بازیکنان خوب توانست به سپاهان همیشگی تبدیل شود. سپاهان با قلعه‌نویی به دو سال متوالی قهرمانی لیگ رسیده و همه تلاش خود را به کار می‌برد تا بار دیگر این تیم را قهرمان لیگ کند.

به گزارش برنا، تیم فوتبال سپاهان در تلاش است که همانند سال ۲۰۰۷ که توانست نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود بار دیگر هم به لقب طوفان زرد آسیا برسد.